- Reaction score
- 6
Hej. Jag skulle vilja syntetisera metamfetamin och sälja det. Jag är en fullständig nybörjare och jag vet knappt något om kemi, för att vara ärlig (jag vet bara de allra grundläggande). Jag skulle vilja producera tillräckligt med kvantiteter baserat på hur mycket pengar jag vill tjäna (så jag skulle säga 8-10 kg). Jag antar att jag måste börja med att göra små doser (för att träna mig själv) ... Vilken metod för metamfetaminsyntes skulle du rekommendera? Att veta att jag så småningom skulle vilja producera 8-10 kg (helst på en vecka) och att jag är en fullständig nybörjare. Jag antar att om jag vill sluta sälja det, måste det vara åtminstone anständigt rent och av god kvalitet, så det är något att ta hänsyn till.
Jag skulle vilja tillägga att jag föredrar att köpa mina kemikalier baserat på den syntes som jag kommer att ha lärt mig. Tack för att ni kom.
Jag skulle vilja tillägga att jag föredrar att köpa mina kemikalier baserat på den syntes som jag kommer att ha lärt mig. Tack för att ni kom.