Vilken syntesmetod (meth) skulle du rekommendera för en nybörjare

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Hej. Jag skulle vilja syntetisera metamfetamin och sälja det. Jag är en fullständig nybörjare och jag vet knappt något om kemi, för att vara ärlig (jag vet bara de allra grundläggande). Jag skulle vilja producera tillräckligt med kvantiteter baserat på hur mycket pengar jag vill tjäna (så jag skulle säga 8-10 kg). Jag antar att jag måste börja med att göra små doser (för att träna mig själv) ... Vilken metod för metamfetaminsyntes skulle du rekommendera? Att veta att jag så småningom skulle vilja producera 8-10 kg (helst på en vecka) och att jag är en fullständig nybörjare. Jag antar att om jag vill sluta sälja det, måste det vara åtminstone anständigt rent och av god kvalitet, så det är något att ta hänsyn till.
Jag skulle vilja tillägga att jag föredrar att köpa mina kemikalier baserat på den syntes som jag kommer att ha lärt mig. Tack för att ni kom.

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
2,032
Deals
666
Till att börja med bör du studera alla de tekniker som publiceras här. Studera de reagenser som används. Förstå vilka reagenser du kan köpa själv. Alla metoder är inte särskilt komplicerade, allt beror på färdigheterna.

RCCRISTIANSEN

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
3
Friends, we need to study this synthesis because it is done with over-the-counter compounds. It is in the book ((Advanced Techniques of Clandestine Psychedelic & Amphetamine Manufacture)) pages 49-54

Attachments

• EOXUv8Sjmo.png
    EOXUv8Sjmo.png
    516.5 KB · Views: 53

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
414
För att kunna utföra en kemisk reaktion i flera steg måste du lära dig kemi. Det är som att säga "Jag vill skriva en roman, men jag kan inte skriva. Hur gör jag det?". Då får du fan lära dig att skriva!