Vilken syntesmetod (meth) skulle du rekommendera för en nybörjare

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Hej. Jag skulle vilja syntetisera metamfetamin och sälja det. Jag är en fullständig nybörjare och jag vet knappt något om kemi, för att vara ärlig (jag vet bara de allra grundläggande). Jag skulle vilja producera tillräckligt med kvantiteter baserat på hur mycket pengar jag vill tjäna (så jag skulle säga 8-10 kg). Jag antar att jag måste börja med att göra små doser (för att träna mig själv) ... Vilken metod för metamfetaminsyntes skulle du rekommendera? Att veta att jag så småningom skulle vilja producera 8-10 kg (helst på en vecka) och att jag är en fullständig nybörjare. Jag antar att om jag vill sluta sälja det, måste det vara åtminstone anständigt rent och av god kvalitet, så det är något att ta hänsyn till.
Jag skulle vilja tillägga att jag föredrar att köpa mina kemikalier baserat på den syntes som jag kommer att ha lärt mig. Tack för att ni kom.

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
2,032
Deals
666
Till att börja med bör du studera alla de tekniker som publiceras här. Studera de reagenser som används. Förstå vilka reagenser du kan köpa själv. Alla metoder är inte särskilt komplicerade, allt beror på färdigheterna.

RCCRISTIANSEN

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
3
Friends, we need to study this synthesis because it is done with over-the-counter compounds. It is in the book ((Advanced Techniques of Clandestine Psychedelic & Amphetamine Manufacture)) pages 49-54

Attachments

• EOXUv8Sjmo.png
    EOXUv8Sjmo.png
    516.5 KB · Views: 53

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
414
För att kunna utföra en kemisk reaktion i flera steg måste du lära dig kemi. Det är som att säga "Jag vill skriva en roman, men jag kan inte skriva. Hur gör jag det?". Då får du fan lära dig att skriva!
Om du bara lär dig reaktionerna som du skulle lära dig ett recept löper du en mycket stor risk att misslyckas, precis som om du lär dig baka en sufflé genom att bara följa receptet. 7-8 gånger av 10 kommer sufflén inte att stiga och du kommer att sluta med en tömd och förstörd huvudrätt. Medan en skicklig kock kan få det att fungera direkt på första försöket.
Så om du inte utbildar dig om kemi och tränar dig med små satser för att se vad som fungerar och inte, kommer du troligen att förstöra värdefulla prekursorer.
Du behöver faktiskt förstå lite om syra- och basteori, destillation, tekniker för separering och torkning, lösligheter, rening av din produkt och kontroll av slutprodukten för renhet och giltighet. Gå och utbilda dig själv, eller hitta din Walter White för att lära dig.

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Okej, jag är villig att lära mig. Vilken keminivå krävs för att göra detta? Jag känner till syror och baser, de grundläggande gymnasiegrejerna du vet, bara inte universitetsgrejerna.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
414
Så börja med en enkel sak som att faktiskt läsa trådarna om metamfetamintillverkning på den här webbplatsen. Googla sedan allt som är oklart för dig. Titta på youtube-videor om de kemiska procedurer (nej, du kommer inte att hitta några youtube-videor där de producerar metamfetamin, men du kommer att hitta många där de utför en syra-bas-extraktion, separationer, fraktionerade destillationer etc etc) som nämns i inläggen, och googla allt om alla reagenser du behöver, inklusive var du kan köpa dem.
Och om du inte kan söka information på det här sättet är det här inte för dig.

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Jag har pluggat hårt de senaste dagarna, jag använder den här boken som heter Chemistry - The central science och gör massor av efterforskningar. Jag ska ge mig själv ett par månader

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
414
Så ska det låta! Oavsett om du kommer att tillverka läkemedel eller inte har du fått kunskap för resten av livet. Ett värde som ingen kan ta ifrån dig.

hirozaru

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
9
I mitt fall, oavsett om jag kommer att tillverka läkemedel eller inte, kommer jag att få kunskap för resten av livet och dessutom massor av utrustning som jag kanske aldrig behöver eller kommer att kunna göra mig av med.

RCCRISTIANSEN

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
3
Friends, we need to study this synthesis because it is done with over-the-counter compounds. It is in the book ((Advanced Techniques of Clandestine Psychedelic & Amphetamine Manufacture)) pages 49-54

Attachments

• pIEjdBCrHN.png
    pIEjdBCrHN.png
    516.5 KB · Views: 45