• Bem-vindo à seção Brasil do fórum. Lembre-se de que postar contatos (jabber, telegram, signal e outros) resultará em banimento permanente! Se você decidir comprar ou vender algo sem usar o escrow e perder dinheiro, não poderemos ajudá-lo.

Maceió Låt oss sätta ihop ett team

Antonio Montana

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
Dec 29, 2023
Messages
5
Reaction score
3
Points
3
jag har ingen erfarenhet av trafficking eller något liknande. men jag är villig och ivrig att ge mig in i det här livet. planerar du det här tillsammans med någon eller är du ensam? hur vill du sätta ihop teamet och hur ska vi kommunicera? tror du att du kan göra allt det här här eller funderar du på att samla ihop killarna?
 

brazilian_dude

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 24, 2023
Messages
13
Reaction score
13
Points
3
Sätt ihop ett team med brasilianare. I den här branschen går det bara framåt om man är organiserad, eftersom varje medlem är viktig, oavsett roll. Tanken är att tillverka för att sälja till PCC, CV och mindre organisationer av gatuförsäljare. Jag brukade ha kontakter i fraktioner, men efter den B.O. jag gick igenom tappade jag kontakten. Det är dock inte så svårt att komma i kontakt med dem. Så vitt jag kan se dyker BR:arna tyvärr inte upp här särskilt ofta. Men om vi lyckades rekrytera fler personer skulle vi kunna skapa en grupp för att diskutera all planering.
 
Last edited:
View previous replies…

cowboy.br

Don't buy from me
Member
Language
🇧🇷
Joined
Jan 31, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
3
salve guys< jag har kontakter för att sälja kg grossist och jag kan hitta en plats för att producera dem, jag skulle vilja veta om någon från br som är på linjen med oss är kemist och kan syntetisera föreningarna i fråga?
 

guccimannh

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 31, 2024
Messages
9
Reaction score
6
Points
3
Ja bro, många människor gör dåliga grejer där ute, jag tänker inte säga alla eftersom jag känner toppkillar som arbetar med kvalitetsgrejer, men 70% av Brasilien är infekterat med dåliga grejer!!!

Jag funderar på att börja arbeta här på marknaden eller i andra djupa namn, för att ge bra saker till människor över hela BR !
 
View previous replies…

djb1

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 1, 2024
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Har du något bra att sälja?

Naturligtvis är inte allt som kommer från utlandet bra.
 

guy_67

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 24, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Om du har riktigt bra produkter, låt oss bara veta så hör vi av oss,Jag behöver en pålitlig leverantör i Storbritannien.
 

MikeRoss

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 21, 2024
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Jag letar efter en bra koks kontakt till ett rimligt pris.

Var är telegramgruppen, killar?
 

junior

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 13, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Var hälsad min gode...boa pra nois.
Jag är i den östra regionen São Paulo och jag skulle vilja göra den här planeringen med dig ... för närvarande har jag några kontakter men jag säljer detaljhandeln på några klubbar i São Paulo ... hur kan vi lösa det här?
 

nakamoto

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 1, 2024
Messages
3
Reaction score
3
Points
1
Jag behöver en kille som organiserar det, jag har planer, det enda som saknas är pengar.
 

nakamoto

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 1, 2024
Messages
3
Reaction score
3
Points
1
här i regionen finns det inte en bra
 

M@nln03

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 2, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Är skapandet av köp- och säljnätverket fortfarande på gång? Aktiv medlem BB
 

M@nln03

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 2, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Jag är med Jag vill vara en del Jag är bra på distribution
 

Minimalism3301

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 16, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Håll utkik efter Telegram.
I Brasilien måste det vara i myndigheternas sikte...

Jag rekommenderar att ni kontaktar varandra via GPG-krypterade meddelanden. En app som heter Kleopatra har denna sekretessnyckelteknik.

Proton Mail framställs ofta som säker e-post, men det är det verkligen inte. Den avslöjar lätt information för myndigheterna.
Kom ihåg att inaktivera Tors JavaScript så att du inte får din webbkamera hackad =)
 

Dadinhooo

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 1, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
hej alla, hur mår ni?
Jag skulle vilja veta om någon av er i Brasilien har några riktiga kontakter / grupper av människor som säljer kulor eller LSD
jag är trött på att bli lurad på telegram, jag gjorde det en gång, men leverantörerna försvann från kartan
tack så mycket
 
Top