även om en annan användare på den här webbplatsen (glömt vem, inte försöker stjäla din spotlight eller något) sa att du bara kan använda hem drogtester lol, blanda bara provet med vatten och lägg det i den utsedda koppen (eller lägg remsan / stick / vad som helst i, beroende på ditt test. gör det bara som du skulle om du pissade i det) och det borde berätta vilka droger ditt prov innehåller (av de droger det testar för ofc). enda problemet är att det inte kommer att berätta om förfalskningar, det kan bara upptäcka förekomsten av det läkemedel du vill ha (eller kanske andra droger på screeningen, till exempel att testa en pressad adderall på detta sätt och sedan ha den skärm positiv för opioider). den metoden har sina potentiella användningsområden (även om jag aldrig personligen gjort det), men jag tror inte att det är supereffektivt. fortfarande värt ett skott om du inte har råd med ett testkit, jag kan prova det någon gång, idk lol ^^;
det inlägget är också första och sista gången jag hörde talas om detta, så om någon annan testat denna metod lmk om det fungerar. om det inte är helt värdelöst så är det åtminstone värt att överväga imo