Produktion av syntetisk hasch

Bobi

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 18, 2022
Messages
6
Reaction score
1
Points
1
Jag kan bara använda JWH-018 eller måste jag blanda UR-144 med den
 

OctaviusLegions

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 14, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Något förslag på hur man gör synthen, men utan hydralisk press? Till exempel låta den torka, värma produkten och forma den till en tegelsten med bakpapper eller andra papper som omslag och sedan frysa den för att pressa den alternativt?

Finns det ett annat sätt kanske?
 

OctaviusLegions

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 14, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Och kommer min sythe att vara av sämre kvalitet om jag skulle använda humle från en homebrew-leverantör i stället för humleextraktet?
Vilken skillnad kan eller skulle det göra?
 

delveree

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 20, 2022
Messages
14
Reaction score
3
Points
3
Det är fantastiskt att se hur ni avsiktligt vill skada era kunder. Vad du gör är extremt skadligt!!!
 

Bobi

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 18, 2022
Messages
6
Reaction score
1
Points
1
förstod inte om jag bara har ur-144 är det tillräckligt för cannabis eller behöver en annan ingrediens
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
662
Points
93
UR-144 är en aktiv cannabinoid som det är möjligt att göra rökblandningar av
 

el chapo

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 10, 2022
Messages
7
Reaction score
3
Points
3
Hej alla!

Vad händer om jag extraherar THC från Cannabis (cirka 250 g) med 750 ml isopropylalkohol och lägger till resten av kompositionen som kvitto i denna extraktion, skulle det fungera?

tnx för uppmärksamheten!
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Det kommer att fungera. Men bättre kontrollera koncentrationen, gör först en liten mängd syntetisk hasj (10g). Om kraften är bra, gör en stor sats.
 

el chapo

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 10, 2022
Messages
7
Reaction score
3
Points
3

Tnx för hjälpen.
 

PINTXPC88

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 20, 2022
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
Killar bara levande resine kan göra smak och arom ... jag gör det här runt 3 år, lita på mig ... person till person har egna unika recept ... slutprodukten beror på dem erfarenhet, tryck och matlagningsmetoder....det finns en enda lösning för smak och arom du behöver för att få tallträd färsk mjölk ... och lägg den utanför ditt hem i 4 dagar för att torka ... låt den torka ordentligt ... för resipe behöver du bara 30 g tallresine för 100 g hasj tegelsten ... jublar ...
 

woohoo

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 21, 2022
Messages
56
Reaction score
22
Points
8
Luktar det här som äkta vara?
Vilken typ av humleextrakt används?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Det kommer att lukta humle. Andra extrakt kan också användas. Vissa använder terpentin för lukten, närmare naturligt, men jag är inte en anhängare av bedrägeri.
 
  • Like
Reactions: T 3

lydiareseller

Don't buy from me
New Member
Joined
May 6, 2022
Messages
2
Reaction score
3
Points
3
Tack William Dampier Jag kommer att göra en sats på 100G snart, kommer att uppdatera dig när jag är klar med satsen. Uppskattar ditt inlägg.
 

draxcus31v22

Don't buy from me
New Member
Joined
May 13, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hej, jag ville fråga vad exakt är humleextraktet som används för i receptet?

Och jag såg en kommentar att du sa att en annan extraktklass kunde användas, vilka rekommenderar du? eftersom här i Europa säljs humleextrakt endast i flytande format och jag vet inte om det skulle påverka receptet
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Lukten och bindemedlet. Men andra torra, koncentrerade naturliga extrakt kan fungera på samma sätt.
 
Last edited by a moderator:

OGKUSH

Don't buy from me
New Member
Joined
May 19, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
jwh-018 am-2201 Hur kan jag få tag på dessa ämnen eller är det bra att spraya aceton på bladet eller spraya ett annat läkemedel? Jag vill tillverka några syntetiska droger åt mig själv.
 

OGKUSH

Don't buy from me
New Member
Joined
May 19, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
jwh-018 am-2201 Hur kan jag få tag på dessa ämnen eller är det bra att spraya aceton på bladet eller spraya ett annat läkemedel? Jag vill tillverka några syntetiska droger åt mig själv.
 

woohoo

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 21, 2022
Messages
56
Reaction score
22
Points
8
Det är en gammal cannabinoider, du kommer förmodligen inte att få det någonstans.
Men i vissa länder kan prekursorer vara lagliga.
 
Top