enligt min mening är småskalig kokssmuggling från SA till EU inte genomförbar under en längre tid. Din anslutning här kommer att bli busted snart. Det finns en anledning till att kartellerna blir jävligt rika och inte en hel del småskaliga postsmugglare.
Om du vill prova det ändå bör du inte skicka små paket via express, privat utseende, med ett angivet värde mindre än 150 €. Man ska inte heller göra det flytande och sedan kristallisera om det i tyg eller liknande eller skicka det flytande för då skulle det vara ännu mer kamouflerat.
Om du vill göra det till en större operation, vilket jag inte heller rekommenderar, skulle jag aldrig försöka få en hemlös person i Europa att registrera ett företag online (borde vara möjligt i de flesta europeiska länder) inklusive ett EROI-nummer för vilket du förmodligen också behöver personens skatte-ID. Gör inte samma sak. Anställ inte de CC-bedrägerikillar som säljer riktiga Onlinebank-konton eftersom de känner till vägen genom de möjliga identitetskontrollprocesserna. Skicka aldrig trälådor med typiska brasilianska saker till Europa via ett fraktföretag. För då måste din europeiska partner "bara" anställa ett lastbilsföretag (som han måste betala med ett bankkonto från dessa onlinekillar) som levererar dessa lådor till en plats där en lastbil med lastlådor skulle passa in (dvs. grossistmarknad). Det skulle vara värre att lägga några tekniska saker inuti så att du kan kontrollera om lådan var härdad med. Data bör också alltid överföras till dig direkt och inte postas till ett obskyrt Twitter-konto ...
JAG SKULLE GÖRA DET! DET ÄR EN BRA IDÉ!
Honi soit qui mal y pense