mdma-syntes

Jesse Pinkman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Hej på er.

Jag upptäckte det här forumet idag, när jag bläddrade igenom Dread-forumet och letade efter en exakt och komplett mdma-syntes.

Först och främst är det verkligen hjärtevärmande att se kemister här som tar av sin tid för att hjälpa andra människor att uppnå sina projekt.

Jag skulle inte ha något emot att betala för en seriös hjälp, men jag föreställer mig att de få genier jag har sett över att hjälpa andra inte har några ekonomiska intressen längre.

Jag har bläddrat igenom den här webbplatsen och jag hittade massor av recept, men för människor som har liten eller ingen kemikunskap, som jag, är även de enklaste termerna som "återflöde" och "tvätt" hinder.

Jag är inte intresserad av att arbeta de kommande fyrtio åren av mitt liv, hacking tar för lång tid att lära sig; Jag har räkningar att betala; och alla andra traditionella drogrelaterade sätt att tjäna pengar innebär att ta stora risker eller ha ett team eller använda våld för att respekteras, om inte alla.

Sedan kom jag att tänka på kemi, något jag kunde göra ensam, liten investering för stor avkastning, de gigantiska marginalerna gör våld onödigt och gjort smart kan riskerna minskas nära noll.

Jag upptäckte om pmk-glycidate, och efter lite mer forskning visade det sig att man alltid kan börja med lagliga prekursorer genom att lägga till några steg.

Ett förlorat hus, kameror och rörelsedetektorer, lagliga prekursorer och en bassäng med syra för att lösa upp varje spår av något olagligt om det skulle bli varmt, är min idé om perfektion.

Jag kommer att arbeta i Luxemburg och i Frankrike, bara för att meddela att jag förmodligen inte kommer att störa verksamheten för de människor jag ser posta här.

Jag vill producera mdma, eftersom det är den mest använda och den mest lätt att sälja av de kemiska alternativen.

Jag har hittat kinesisk leverans för pmk-glycidat, och de säljer till och med metylamin, men jag vill stanna kvar på glycidatalternativet och producera min egen metylamin för att undvika att importera kontrollerade ämnen.

Förresten, de tillkännager alla priser från 10 till 50 euro per kilo, men när du väl pratar med dem går det upp till 200 och mer per kilo.

De säger att det är för att locka kunderna, sanning eller girighet?

Jag vill inte producera industriella kvantiteter på en gång, så jag behöver inte industriell utrustning.

Till saken; Jag vill kunna producera metylamin och mdma, mdma från pmk-glycidat, så jag behöver det ytterligare steget.

Jag behöver syntesen, listan över nödvändig utrustning och förklaringar för någon som har liten eller ingen kemisk kunskap.

Om jag inte får min kemist här måste jag korrumpera en oskyldig, varför jag först tar mina chanser här.

Tack på förhand.

Jesse Pinkman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
"Metodmässigt, om du kan källa till högkvalitativ, äkta PMK, aka MDP-2-P, så sätter denna utgångspunkt dig halvvägs till seger redan. Därifrån behöver du bara utföra en reduktiv amination, till exempel via aluminium / merkurikloridamalgamering i vatten och metanol och i närvaro av långsamt droppad nitrometan + PMK + mer metanol, och att köra reaktionen ganska varm i goda fyra och en halv timme kommer att ge utmärkt produkt med ganska höga omvandlingsutbyten. Sedan lite post-reaktion rengöring och du är bra att gå."

Jag har hittat det här flera gånger, ser ut som den enklaste och mest populära, även om jag hittade det med metylamin istället.

"reduktiv amination, såsom via aluminium / merkurikloridamalgamering i vatten och metanol och i närvaro av långsamt droppad nitrometan + PMK + mer metanol, och kör reaktionen ganska varm i goda fyra och en halv timme"

Den väsentliga delen får mig att gå...

"Sedan lite rengöring efter reaktionen", samma för detta.

"Pmk-glycidat kan enligt uppgift lätt brytas ner till pmk helt enkelt genom att återflöda det med saltsyra."

Samma sak för detta.

Och sist men inte minst, syntesen för att producera metylamin, såvida jag inte behöver det, naturligtvis.

Quid pro quo.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,151
Deals
1