Tillverkning och leverans av de finaste läkemedlen med riktning och storslagenhet - Vector Laboratories

VectorLaboratories

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
42
Reaction score
37
Points
18
Deals
9
GRATIS PROVER - LÄS FÖLJANDE

På Vector Laboratories förstår vi att förtroende är något som måste förtjänas genom att aldrig bryta vårt ord om kvaliteten på vår produkt. Därför kommer vi att visa vår uppskattning för denna fantastiska gemenskap genom att kickstarta lanseringen av vårt företag med en gåva av några gratisprover av våra produkter. Vi är villiga att ge våra nya kunder en smak av vår oklanderliga kundservice och vår utmärkta kundnöjdhet genom att starta en giveaway av följande:

AMPHETAMINE SULFATE PASTE
(10 utvalda kunder kommer vardera att få ett 5G-prov)

DEXTRO-METHAMPHETAMINE CRYSTALS FOR EUROPEAN CUSTOMERS
(7 utvalda kunder kommer att få ett 1G-prov)

DEXTRO-METHAMPHETAMINE CRYSTALS FOR USA CUSTOMERS
(7 utvalda kunder kommer att få ett 1G-prov)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HUR KAN JAG ANMÄLAN MIG TILL GIVEAWAY?

(Du måste läsa följande för att kunna anmäla dig)


Det finns bara två enkla krav som du behöver uppfylla för att kunna njuta av ett gratis prov. Du måste vara medlem i detta forum. Om din profilbanner säger "ny medlem", är du inte berättigad att få ett prov eftersom administratören inte kommer att skicka din recension på vår produkt som giltig. Detta beror på att forumets policy för gratisprover anger att prover endast kan ges till "medlemmar" i forumet.

Nästa krav för gåvan är garantin att du kommer att lämna en recension på listningen av vår produkt på marknadsplatsavsnittet och på tråden du läser igenom nu. Jag skulle också vänligen be kunderna att inte lämna recensioner någon annanstans på forumet förutom på marknadsplatsen och i tråden (undantag kan göras om du rekommenderar oss till en annan användare av forumet). Hur mycket jag än uppskattar er uppskattning vill jag inte att administrationen av detta forum ska bli irriterad på grund av skräppost. Om en recension inte lämnas efter att vi har gett dig ett prov, kanske vårt team och andra leverantörer inte väljer att ge dig prover eller göra affärer med dig

Om du uppfyller dessa två krav, grattis! Du kan få ett varuprov! Kommentera bara nedan i den här tråden och ange vilken produkt du vill prova (du får bara prova en produkt) så skickar vi DM till dig. Du behöver inte skicka ett meddelande till oss efter din kommentar eftersom vi kommer att skicka ett meddelande till dig om ditt prov.
 
View previous replies…

durpamb

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 12, 2024
Messages
5
Reaction score
3
Points
3
Jag skulle gärna vilja prova ett meth-prov! :)
 

sunsiskos

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Feb 10, 2024
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
A-pvp när som helst i framtiden?
 

Belzébuth

Don't buy from me
Member
Language
🇫🇷
Joined
Aug 11, 2024
Messages
16
Reaction score
3
Points
3
Hej, jag har precis fått provet
Jag har just fått provet....nice ... bra överraskning....jag kommer att göra en recension i detalj snart ... whouuu
 

theitaliandude

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Apr 8, 2023
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Hej, finns det en chans för ett prov? Jag ser verkligen fram emot att ha de riktiga grejerna!
 

Slartibartfast

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Apr 30, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Tjena, gott folk. Jag är nyfiken på kvaliteten på din D-Meth.

Om du fortfarande erbjuder några prover till USA ... Jag skulle vara mycket tacksam för att övervägas att ta emot lite. Jag har inte ägnat mig åt någon verklig bra produkt på ungefär 6 år nu ...

Och inte för brist på att försöka. Det verkar bara som om ALL meth nu i USA är skräp.
 

Belzébuth

Don't buy from me
Member
Language
🇫🇷
Joined
Aug 11, 2024
Messages
16
Reaction score
3
Points
3
Hej på er alla,
För ungefär tio dagar sedan fick jag ett brev med ett snyggt paket ... hela saken är mycket sammanhängande ... ämnet (2 g, fina vita kristaller ...) är perfekt dolt, noggrant förpackat ... arbetet är snyggt ...
För tillfället och för att sammanfatta är frakt och förpackning av A + -kvalitet.
Jag skickar dig ett test av detta prov snart.
 
Top