JWH-018 syntes

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
156
Points
43
Finns det någon som håller på med jwh018-syntesen. Skulle vara intressant att chatta
 

Hip-Hop-Gruppe

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 20, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
Hej på er!
Jag gjorde lite av jwh-018 med din metod, men det är väldigt mörkt, som kakao.
Hur kan jag rengöra det? Jag försökte omkristallisera den från varm metanol.
Med lite vatten (~ 90% metanol med specifik gravitation) fälls det lättare ut, men ser fortfarande dåligt ut.
Du kan använda perkloretylen istället för dcm och nitrometan.

Jag är inte säker på min naftoylklorid, jag får den gammal från labbet. Men det smälter rätt.

Jag blev också lite berusad av att röra vid den innan den torkade, det var hårda timmar. 🤬
Någon som gjort cb1 antagonister?

(glömde mitt användarnamn)
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Du borde ha använt säkerhetsutrustning som handskar och andningsskydd, JWH-018 är en potent substans.
Är det mörka kristaller? Kan du visa bilden?
Förmodligen i ditt fall reagerar 1-naftoylklorid med perkloretylen och ger en hel del biprodukter.
 
Last edited by a moderator:

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
156
Points
43
Mätte du SnCL4 i ml eller gram?
 

iamcovid

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 14, 2022
Messages
9
Reaction score
1
Points
1
kan jag köpa 3- (1-naftoyl) indol
redan
syntetiserad?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666

Ja, det kan du, du måste kontakta laboratorier som tillhandahåller anpassade synteser. Dessa laboratorier måste finnas i länder där substansen inte är kontrollerad.
 

pptmg

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Feb 1, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Har du några tips på hur man kommer i kontakt med någon som erbjuder skräddarsydd syntes?
 

MrSung

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 23, 2022
Messages
61
Reaction score
18
Points
8
Om SnI4(Tin4Iodide) används i stället för Sncl4, kan reaktionen ge samma eller en mycket likartad slutprodukt?
 

northenos

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 11, 2022
Messages
19
Reaction score
1
Points
3
Hur ser slutresultatet JWH-018 ut? Ser ut som pulver eller något annat? om någon har lyckats göra det, kan jag köpa lite mängd, eller någon kan vägleda mig för att göra det? jag är i sydöstra Asien.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Nej, det är klorid som behövs. Vattenfri, vilket är viktigt (vätska).
Pulver om det är perfekt rent (omkristalliserat). Men det kan vara i form av olja.
 

northenos

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 11, 2022
Messages
19
Reaction score
1
Points
3

Var kan jag köpa det?
 

Khun Sa

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 15, 2022
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Hej, ledsen men jag känner inte till de exakta reglerna för forumet på grund av köprekommendationer ... Skriv ett privat meddelande till mig.
 

caos420

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 2, 2022
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Någon fick en halvkristall / oljig vit produkt i slutet av allt?

Jag försöker hitta ett sätt att ta bort lukten av mothball (naphtalene) någon har tips om det?

När jag applicerar detta på papper eller örtblandning blir lukten fortfarande för stark och blir den orökbar på grund av smaken, jag försökte några essentiella oljor för att dölja detta men det är som när vi stinker och sprayar lite parfym ... lukten blir värre

Jag har läst lite forskning och ser om att sätta kemikalien i metanol och avdunsta för att få pulver utan lukt men tydligen fungerade inte ...
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Hej, omkristallisera det.
 

caos420

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 2, 2022
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Jag har försökt omkristallisering med IPA men ingen framgång ... detta omkristalliserar aldrig efter 1 eller 2 dagar ...

Jag är i tvivel om temperaturen för att blanda naftoilindolen måste vara högre av tmcp-indolen eftersom jag följde videon från UR144 men jag använde naftoilindolen för att göra jwh018

Kan du bekräfta att temperaturen måste vara 220c istället för 120c som visas i ur144-videon ???
 

PINTXPC88

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 20, 2022
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
Hur är det med slutprodukten som du får ... är den stark och aktiv?
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43
jag röker aldrig syntetiskt hasch... JWH-018 hashich är som normalt hash eller är det annorlunda? (effekt)
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Vanlig hasch kan också vara annorlunda. JWH-018 väl lämpad för syntetisk.
Vid en tidpunkt den mest populära föreningen
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Kan jag få mer detaljer? Först tar vi ett överskott av pentan. Under reaktionen måste överskottet avdunstas. Den heta oljan kristalliserar sedan till ett fast ämne. Därefter tar vi minsta möjliga mängd het alkohol och löser upp det fasta ämnet när det värms upp. Om du tar mycket, då kommer pulvret inte att falla ut, du måste avdunsta det ytterligare. Efter att ha svalnat långsamt till rumstemperatur, när den har svalnat kan du lägga den i frysen. Vidare måste det utfällda fasta ämnet filtreras, det kan tvättas med isalkohol igen.
 
Last edited by a moderator:

abbadon

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 4, 2022
Messages
50
Reaction score
11
Points
8
kan jag få kontakt med ert projekt här för att hitta stöd? är jag här på rätt sätt?
Jag behöver allt från början. Labbtillbehör, integreringsmedel, kunskap.
Vad är det första steget`? vad allt jag måste organisera före start och varifrån`?
snälla några råd jag skulle vara mycket tacksam
 
Top