- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
här, jag gjorde det här för ett tag sedan, den första raden beskriver "mitt" förfarande, jag gick inte in i detalj för D-vinsyravägen eftersom jag inte har förstahandsupplevelse, men att använda L-vinsyra i överskott enligt beskrivningen ger, tror jag åtminstone, ganska optiskt ren produkt, jag har inte ett sätt att bevisa det ännu men teorin checkar ut, liksom farmakologin är märkbart bättre, lägre hjärtfrekvens, ingen spasm, minskad bruxism.Också det faktum att L-vinsyra(de gör skillnaden) siktas regelbundet om du håller jämna steg med litteraturen. Det är ett fall av "lita på mig bro" men som sagt, teorin är solid.
Jag kommer att lägga ner lite arbete de närmaste dagarna och arbeta "på posten" med mina resultat och proportioner och jag kanske öppnar en tråd för att visa mina resultat, eller posta här idk
ursäkta också konstverket, jag är inte den bästa grafiska designern
Jag kommer att lägga ner lite arbete de närmaste dagarna och arbeta "på posten" med mina resultat och proportioner och jag kanske öppnar en tråd för att visa mina resultat, eller posta här idk
ursäkta också konstverket, jag är inte den bästa grafiska designern