Question Indikatorer för vilka säljare du kan lita på

frombtctosol

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Hej på er,

Jag undrar hur man förstår, vilka leverantörer man kan lita på. Jag känner till de "betrodda leverantörerna" (det finns bara ett fåtal) och escrow-tjänsten.
Ändå, på användarprofilen, står det bara erbjudanden (t.ex. 2), reaktionspoäng (17), märken (1), poäng (3) ... Hur ska man läsa detta? Betyder det att säljaren hittills bara har sålt två gånger (2 affärer)? Finns det en lista över leverantörer som har visat sig vara pålitliga?

Tack till er!

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Som före detta ägare av ett postorderföretag i 8 år kan jag berätta för dig. Det finns ingen ände på de askhål som vill att du ska utbilda dem till att bli dina konkurrenter gratis. Många insisterar på att det är deras rätt att slösa bort din tid med 100 frågor och aldrig köpa något. Erfarna säljare har inte mycket att säga. Du säger vad du vill ha. De berättar för dig om de har det eller kan få det. Du betalar spärren. Du får skiten. Du frigör pengarna. Inget annat behöver sägas. En leverantör på den här webbplatsen har inte meddelat mig under 5-6 erbjudanden en enda gång.
Det är rimligt att ha en fråga men det finns ingen garanti för att säljaren vet svaret ändå. 90% av renhetsanspråken på den mörka webben är felaktiga. Många granskare har ingen tidigare erfarenhet av det ämne de granskar. Det finns inga absoluta eller garantier på den mörka webben. Du kan inte hävda en produkt utan att kunna testa den. "Det här känns konstigt" eller "det är lite svagt" räcker inte En rejäl reagenssats och lite forskning är den minsta obligatoriska hemläxan

• Like
Reactions: vis
View previous replies…

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Ursäkta för skräppost

View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Simons reagerar specifikt med aminer. Det finns två formuleringar av Simons. Den ena har 2% aldehyd och den andra 2% aceton (i del A) m / aldehyd reagerar den på primära aminer (som amp eller mda) och med aceton reagerar den på sekundära aminer (meth och MDMA till exempel) Simons är bara ett amintest

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
@fidelis min profil säger 0 erbjudanden, så jag antar att det bara räknas när du säljer något eftersom jag har köpt en hel del saker.
@leefork340 det finns "förtroendeförsäljare" på den här webbplatsen. Jag har fått en hel del saker från en. Aldrig haft en enda fråga från hans slut. En gång satte jag adressen av med 1 nummer och skickade $ 400 värt meth och kokain till fel hus.

View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Det sved verkligen att få "hela affären" när jag inte fick skiten, men det var mitt eget fel och det var ett dyrt misstag av mig. Jag har fortfarande inte riktigt återhämtat mig från en ekonomiskt. Jag är på henne att köpa 1/4 oz och skit att ordern tillkännagav meth
Och två gram kokain.
. Båda som jag fick från killen innan och var nöjd med också hans ecstasy

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
Nä jag känner det, jag köpte 100 dollar värt av olika droger (katt, molly, etc) från någon och jag tror att det kan ha beslagtagits men jag betalade ändå eftersom han behövde pengarna för frakt. Jag fick ett spårningsnummer och allt, det har fastnat i lagerskanningen sedan den 29: e ... ser inte bra ut. Jag vet att 100 inte är mycket men jag är pank lol

Ledsen att det hände dig dock :c

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
98
Deals
21
Jag säger att du måste beställa och spendera lite pengar tills du hittar den säljare som passar dina behov .och låga priser erbjuder vanligtvis dålig kvalitet också.
& kontrollera recensioner :)