Question Indikatorer för vilka säljare du kan lita på

frombtctosol

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Hej på er,

Jag undrar hur man förstår, vilka leverantörer man kan lita på. Jag känner till de "betrodda leverantörerna" (det finns bara ett fåtal) och escrow-tjänsten.
Ändå, på användarprofilen, står det bara erbjudanden (t.ex. 2), reaktionspoäng (17), märken (1), poäng (3) ... Hur ska man läsa detta? Betyder det att säljaren hittills bara har sålt två gånger (2 affärer)? Finns det en lista över leverantörer som har visat sig vara pålitliga?

Tack till er!

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
afaik avsnittet "erbjudanden" räknar bara erbjudanden med escrow, så de kunde ha sålt mer men det kommer inte att dyka upp eftersom webbplatsen inte har något sätt att berätta. som jag har fått skit av här förut men det står att mina erbjudanden r 0 eftersom det bara är gratisprover så jag behövde inte betala.

reaktionspoäng är bara hur många gillar de får på sina inlägg / svar. det hjälper till att mäta hur gillade de är i samhället. har inte mycket att göra med att sälja men jag skulle förmodligen lita på en återförsäljare med en högre reaktionspoäng eftersom det visar att de är integrerade.

Jag tror att märkena bara är saker som "ny medlem", "medlem" och "bosatt". vi har alla bara en, men det hjälper dig att berätta hur länge användaren har varit på webbplatsen. nya medlemmar har varit aktiva i mindre än en månad. medlemmar har varit aktiva i ungefär en månad. invånare har varit aktiva i minst 2 månader. det finns andra kategorier som nya säljare, säljare, tillverkare säljare, etc, men jag vet inte mycket om dem. allt jag vet är att du måste visa bevis (som din labbinställning) om du vill vara en tillverkare säljare.

poäng betyder inte riktigt någonting. bara snygga små saker som "åh den här personen fick 25 gillar så de får 3 poäng" eller något liknande. det är söt men säger inte mycket lol. du kan se vilka poäng som är för vilken "prestation" på deras profiler om du är intresserad :3

om du vill veta vilka leverantörer du kan lita på, titta på recensioner. även betrodda leverantörer kan ha dåliga produkter ibland. ta hänsyn till alla recensioner men de med bilder är verkligen värda mer

hoppas att detta hjälpte ^_^

marekzmarek

See my products
Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
43
Deals
16
Pålitlig leverantör som alltid kommer att vara på scenen är den som bryr sig om alla sina typer av kunder, de små också. Tillgänglighet 12/7 bör vara standard. För mig personligen får jag inte de "leverantörer" som inte behöver kontakt med sina kunder. Någon kanske bara vill prata eller fråga något. Inte bara pengar pengar pengar. Allt handlar INTE alltid om pengar. Ha en trevlig dag till alla

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Som före detta ägare av ett postorderföretag i 8 år kan jag berätta för dig. Det finns ingen ände på de askhål som vill att du ska utbilda dem till att bli dina konkurrenter gratis. Många insisterar på att det är deras rätt att slösa bort din tid med 100 frågor och aldrig köpa något. Erfarna säljare har inte mycket att säga. Du säger vad du vill ha. De berättar för dig om de har det eller kan få det. Du betalar spärren. Du får skiten. Du frigör pengarna. Inget annat behöver sägas. En leverantör på den här webbplatsen har inte meddelat mig under 5-6 erbjudanden en enda gång.
Det är rimligt att ha en fråga men det finns ingen garanti för att säljaren vet svaret ändå. 90% av renhetsanspråken på den mörka webben är felaktiga. Många granskare har ingen tidigare erfarenhet av det ämne de granskar. Det finns inga absoluta eller garantier på den mörka webben. Du kan inte hävda en produkt utan att kunna testa den. "Det här känns konstigt" eller "det är lite svagt" räcker inte En rejäl reagenssats och lite forskning är den minsta obligatoriska hemläxan

• Like
Reactions: vis
View previous replies…

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
jag beställde en gång från en marknad på tor och säljaren bad mig om frakttips, självklart avbeställde jag den beställningen lmao

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Jag gav honom ändå några tips baserade på min egen erfarenhet av att skicka till/från mitt land, men det ingav inte mycket förtroende att han inte visste om landet behövde stå på paketet.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
också ett reagenspaket är ett MÅSTE om du beställer från någon källa, gata eller online spelar det ingen roll, även om säljaren själv tycker att produkten är ren, har du ingen aning om de köpte den från någon annan som hävdade att den var ren men det var den faktiskt inte, när det gäller renhet finns det inget riktigt enkelt sätt att testa det hemma för de flesta droger, åtminstone inte utan en spektroskopi eller kromatografiinställning.

Jag har sett några bra resultat som testar vissa föreningar via TLC, men kolorimetriska tester är svåra att exakt bestämma renhet från, och kommer bara att ge dig en rundgångsuppskattning, om du behöver testa hemma, åtminstone för amfetaminrenhet, skulle jag rekommendera att använda omkristallisering för bästa resultat, särskilt om du ska väga ut doser för något annat syfte som pillerpressning.

Jag har hört att vissa människor har haft goda resultat genom att använda enkel smältpunktsanalys för att testa renheten hos sulfatamfetaminer.

Det finns också bärbara masspektrometrar men de är mycket dyra, jag kunde källa en för relativt billig lycka till.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Om du testar amfetamin ska du komma ihåg att derivat som metamfetamin och andra amfetaminisomerer inte enkelt kan isoleras med de flesta reagensprov, särskilt det vanligaste för testning av amfetamin, nämligen Marquis-reagenset.

Om du är mest bekymrad över att metamfetamin ersätts är det enda kolorimetriska testet jag kan tänka mig som kan ge någon märkbar skillnad Freohde-reagenset, men det är fortfarande opålitligt.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Jag har hört talas om ett reagens som heter Simons som kanske kan klargöra ett resultat från ett test som Marquis eftersom det förmodligen inte reagerar på dina vanliga amfetaminer, men fortfarande reagerar positivt på metamfetamin, men jag är inte riktigt säker på giltigheten av detta påstående och jag tvivlar eftersom det fortfarande fungerar genom att upptäcka själva aminerna, så jag tror inte riktigt att det skulle vara en märkbar skillnad.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Ursäkta för skräppost

View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Det finns inget sådant, vi är här för att lära oss. Marquis reagens är 19/1 svavelsyra/formaldehyd. Jag har det hemma.
Jag föredrar att använda titrering för renhetstestning, Ett smälttest kan komma till nytta när du lägger till titreringsresultaten. Du vet till exempel att detta kokain titrerade 70%, nu kan smälttestet ge dig en exakt mätning av smältpunkten för förfalskningsämnena.
Jag förvarar detta på mitt SD-kort så att jag kan göra en plan för vilka reagenser jag kan använda för att identifiera droger.
F3WuF7aGU0

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Är reaktionen av metamfetamin och amfetamin verkligen så blatent med simons? Jag vet inte vad detektionsmekanismen är för det reagenset men jag har inte hört talas om ett reagens som på ett tillförlitligt sätt kan skilja olika aminer från varandra utan ytterligare testning.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Nåväl, jag gjorde lite forskning och ja Simons kan faktiskt identifiera sekundära och primära aminer separat, vilket är något jag inte var medveten om.

Jag måste göra några tester med de prover av metamfetamin som jag har lagrat.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
När det gäller den här webbplatsen är jag inte säker eftersom jag aldrig har beställt från en säljare här, och jag är inte säker på att många ens skulle skicka till mitt land, men tidigare har jag ganska ofta sett metamfetamin säljas som 4MMC och Adderal, hela vägen till concerta till och med, jag personligen har inte bra reaktioner på metamfetamin, vilket jag misstänker beror på dess förmåga att korsa blod-hjärnbarriären mycket lättare, jag diagnostiseras ADHD och min främsta anledning till att använda amfetaminer som inte är farmaceutiska beror på det faktum att jag har blockerats från att få receptet på grund av annan fritidsdroganvändning.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Jag beställer vanligtvis inte pressad Adderall min preferens är Speed pressad i mina egna piller, jag kan kontrollera dosen och det fungerar bra för min ADHD enligt min erfarenhet, min största oro är att få något som en syntetisk katinon istället för en faktisk amfetamin, Även när jag litar på en säljare testar jag vanligtvis alltid nya leveranser eftersom det inte finns någon som berättar deras leveranskedja och om den är gjord av sig själva eller från en annan källa som kanske inte är sanningsenlig för dem, och tyvärr har jag träffat väldigt få leverantörer som aktivt testar sin egen produkt för föroreningar eller skära droger.

Last edited:

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Baserat på vad jag har testat och vad jag lärde mig under min tid att studera farmakologi, finns det lite effektiv skillnad mellan speed och adderal när aminen är korrekt listad, med rätt dosering är effekterna av speed ungefär lika, fördelen är att jag inte behöver vänta månader på en påfyllning, och jag kan fortsätta att använda andra icke-stimulerande rekreationsdroger utan att behöva oroa mig för ett slumpmässigt drogtest av min läkare och förlora adderal receptet.

Hastighet är också bara mycket billigare för det doseringsintervall som jag vanligtvis faller in i, 1 gram anständig hastighet kan göra mig runt 20-30 enskilda piller beroende på dosuppsättningen med samma effektnivå som adderal, för en bråkdel av priset.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Simons reagerar specifikt med aminer. Det finns två formuleringar av Simons. Den ena har 2% aldehyd och den andra 2% aceton (i del A) m / aldehyd reagerar den på primära aminer (som amp eller mda) och med aceton reagerar den på sekundära aminer (meth och MDMA till exempel) Simons är bara ett amintest

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Så leverantörer med massor av försäljning och en majoritet av positiva recensioner (inte många negativa recensioner på senare tid. ) Dessa är alltid en bra satsning. Jag gillar att veta om leverantörerna är något aktiva, så jag skickar en BS-fråga som kan besvaras med ett ja eller nej. Leverantörer vill inte behöva spendera 6 timmar på att svara på meddelanden. Ett exempel skulle vara "Är ditt ogräs utomhusodlat?". Använd senast spärren. Det är ditt säkerhetsnät. Om du bygger en bra rapport med din leverantör kan du välja att göra direkta erbjudanden. Vet bara att du kan förlora dina pengar

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
@fidelis min profil säger 0 erbjudanden, så jag antar att det bara räknas när du säljer något eftersom jag har köpt en hel del saker.
@leefork340 det finns "förtroendeförsäljare" på den här webbplatsen. Jag har fått en hel del saker från en. Aldrig haft en enda fråga från hans slut. En gång satte jag adressen av med 1 nummer och skickade $ 400 värt meth och kokain till fel hus.

View previous replies…

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
ja samma sak, jag köpte något och min affärsräknare förändrades inte. jag frågade heisenberg om det och han sa att det bara går upp om du är säljaren. suger men vad som helst ig

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Det sved verkligen att få "hela affären" när jag inte fick skiten, men det var mitt eget fel och det var ett dyrt misstag av mig. Jag har fortfarande inte riktigt återhämtat mig från en ekonomiskt. Jag är på henne att köpa 1/4 oz och skit att ordern tillkännagav meth
Och två gram kokain.
. Båda som jag fick från killen innan och var nöjd med också hans ecstasy

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
Nä jag känner det, jag köpte 100 dollar värt av olika droger (katt, molly, etc) från någon och jag tror att det kan ha beslagtagits men jag betalade ändå eftersom han behövde pengarna för frakt. Jag fick ett spårningsnummer och allt, det har fastnat i lagerskanningen sedan den 29: e ... ser inte bra ut. Jag vet att 100 inte är mycket men jag är pank lol

Ledsen att det hände dig dock :c