Question Hur tar man bort kokain?

coke199

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
16
Hej BB-killar, trevligt att träffa er alla

Jag ville fråga dig om ett bra sätt att skära koks och vilka material jag behöver i denna process
Jag läste på Reddit att jag kan använda laktos eller Inositol. men det var inte fullständiga och tydliga guider.

Jag behöver också veta hur jag rockar om det igen efter skärningsprocessen? Jag skulle vara mycket tacksam om någon skulle hjälpa mig i den här processen genom att skicka mig en länk eller en artikel för processen.
Jag är en noob i kemi så jag hoppas att den här processen inte är komplicerad.

Jag läste att jag kan använda Benzocaine, men det är svårt att hitta den här kemikalien. Är laktos eller inositol är bra alternativ?

Tack så mycket killar.

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Reaction score
48
Sant.inte ett snitt är bra.men verkligheten är nedskärningarna är vad som ger lägre nivå distributörer vinstmarginalen.så om du måste göra det gör det på det säkraste sättet möjligt.

Navarroalfredo007

Don't buy from me
New Member
Reaction score
6
Hej, du har 2 alternativ levamisole
ZiBVmn0k9y
behöver bara avdunsta vattnet och göra en pasta OCH tvätta med acetonpuré eftersom laboratorierna lägger till något med dålig lukt, en gång du tvättar, torkar och gör fint pulver, levamisolen klarar spricktestet, men lägg inte till i exceso, det här är för riktigt bra produkt,lägg till 10%, och detta lägger till glänsande, wey produkten med ren acetonpress i formen med liten vikt, använd inte hidráulico press eftersom det inte är mer glänsande, och använd glödlampor, det andra alternativet är fenacetyn men du behöver bensen för arbete är svårare att få