Hur hörde du talas om oss? Det är viktigt för oss.

Midget_Impinger

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 10, 2022
Messages
30
Reaction score
11
Points
8
Jag hörde talas om dina helt otroliga YT-videor. Det var ganska ironiskt, för jag försökte syntetisera 4-FA med NaBH4-reduktionsmetoden och hade det svårt med det.
Sedan publicerade du videon inom några dagar. Det var som ett tecken från de omnipotenta narkotiska gudarna! lol.
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
663
Points
93
Dela med dig av din erfarenhet av 4-fa-syntes. Detta är ett intressant ämne som lättast erhålls från euforetika av amfetamintyp.
 

SmithSmath

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 1, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Antingen DuckDuckGo, eller så ledde det mig till reddit och jag kan inte komma ihåg exakt vad jag sökte, men det har visat sig vara en unik webbplats.
 

Plinius

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2023
Messages
36
Reaction score
15
Points
8
Från din Youtube-videosyntes :cool:(y)
Jag gillar kemi och kvaliteten på din video är bara fantastisk :giggle:
 

eurodisneyspacestation

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 6, 2023
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Jag var på min surfbräda och gick under ytan efter att ha gjort en Titanic. Det är allt jag minns eftersom jag var så hög vid den specifika tidpunkten. Ingen berättade det för mig eftersom jag var ensam, så jag har förmodligen läst det någonstans.
 

curiousgeorge

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 7, 2023
Messages
10
Reaction score
5
Points
3
Jag rullade runt på /r/darknet ... jag tror att jag klickade på några länkar som ledde mig till något och sedan hamnade jag här? Jag är lite stenad och har djupdykt i darknet för första gången på flera år. Jag brukade tjäna mycket pengar på att sälja RC: s online. Detta forum har mitt intresse.
 

ccali

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 7, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
1
Genom att gå igenom internet från länk till länk hittade jag den av en slump. Jag tillbringar timmar här och studerar
 

tonymontana2023

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 22, 2023
Messages
17
Reaction score
4
Points
3
Reddit, när jag skummade igenom en kaotisk vägg med långa stim-inlägg, såg jag "check breaking bad forum"

Och efter att ha hittat den här webbplatsen började jag titta på BB också
 
Top