Jag kan tänka mig att det bara är möjligt att köpa dem i Storbritannien mot bevis på en kommersiell licens.
Det finns massor av nitroetan / nitrometan som säljs på Ebay men många säljare ber om någon form av bevis.
Detta skulle vara lätt att förfalska tho antar jag, du kan försöka hitta registernummer för företag som kan ha något att göra med något användningsfall av kemikalien men inte har en webbnärvaro så att det är svårt att hitta kontakter. Du kan hitta dessa nummer på flera webbplatser, det måste finnas nationsspecifika webbplatser för endast brittiska företag men säkert också EU-specifika webbplatser för alla registrerade företag i EU. Jag skulle bara prova detta när jag beställer till en adress som inte kan associeras med mig
Ett annat alternativ är Tyskland, Polen eller Kina. Det finns många leverantörer i vart och ett av dessa länder som kan skicka dessa kemikalier till dig och som kanske är villiga att märka om dem.
Jag har just skickat cirka 30 lådor som innehåller 1x20L behållare varje låda med metanol, etanol, metylamin och liknande flytande kemikalier. Jag har helt enkelt märkt dem som rengöringsmedel och alla har gått från Polen via Tyskland till Belgien.
Eftersom transporten av dessa varor när det gäller logistisk överföring från land till land inte är olaglig utan snarare bara begränsad kan detta ge dig en annan möjlighet.
Du kan göra det på det klassiska sättet och köpa det i ett land som Polen från ett företag som inte kommer att ställa frågor, få officiella export / importdokument och skicka det med en officiell kurir ... det finns också många privata kurirer som är aktiva på Ebay som kör varje vecka från Polen tillbaka till Storbritannien och vice versa, om du hittar en som fortfarande har kapacitet i sin lastbil kan du boka utrymmet ganska billigt, de ställer också mindre frågor vanligtvis.
I det här fallet skulle jag använda stulna eller falska företagsuppgifter för kuriren samt en adress som verkar koprorat men som inte kan associeras med mig.
Jag hoppas att detta kan hjälpa