Gratisprover från BB Forum för alla!

trixxx01

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 25, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Hej, kan jag fortfarande få lite?:cool:
 

JeszebelinHell

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 7, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
3
Jag är också intresserad. Jag fick ditt prov igår, TACK!!! Vilken behandling! Hur låter jag andra veta hur bra dina produkter är?
 

kheffer

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 5, 2023
Messages
1
Reaction score
2
Points
3
Hej,

kan jag fortfarande få ett gratisprov? Min drog av chocie är metamfetamin

:) tackar,


Bo
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Vi har inte meth :( Men vi har sth mycket bättre. Väntar på dig i DM bro ;)
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
9bMFjGYeiR
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Det här är det prov jag fick från BB. 2 g 4mmc eller "cat". Ledsen för att jag inte tog en bättre bild av den utanför påsen. Det var mestadels krossat och pulveriserat så inte mycket att titta på, men i alla fall, gratis droger så inga klagomål här (y). Jag känner igen den lukten ... ja ... den distinkta lukten ... och smaken! Det här är mer eller mindre vad som gick runt som "molly" i mitt område runt ~ 10 eller så år sedan. Det kunde passera som MDMA eller en analog av på grund av den "rullande" effekten den ger.

Jag klippte rätt till jakten och IV'ed en .3 eller så ... och ja ... det är grejerna. För dem som inte vet, det är ungefär som en psykedelisk amfetamin är det bästa sättet jag kan beskriva det. Det är ett mycket euforiskt stimulerande medel, vid en tillräckligt hög dos får du visuella effekter. Används IV är det en ganska intensiv hög på ~ .25 g och uppåt bör du se visuell snedvridning (beroende på vikt, jag är ungefär 180 kg.) Du får en intensiv eufori rush i cirka 30 minuter och sedan börjar den sjunka av och du är hög i ungefär en timme eller så. Det skiljer sig från andra stims som kokain eller dexamfetamin eftersom det ger dig den signatur "rullande" känslan. Det är svårt att förklara - det är alltför stimulerande men samtidigt känns det nästan lite lugnande eller avkopplande ... men det drar dig bara med. Det får dig att känna dig lite "dopey" men inte lik en heroin nod.
Jag delade resten av det med några vänner och bad om deras feedback ... de IVed det också, ungefär samma mängd som jag. De hade egentligen inte mycket att säga annat än "De gillade det, och det var bra ... och om jag hade eller inte kunde få mer." Jag hoppades på något lite mer men du kan inte riktigt förvänta dig sådana vältaliga reserapporter från gatunarkomaner.
Jag gav en annan vän en .8 till fallskärm (äta det). Hon tyckte om det mycket också. Hon sa att hon var hög som fan för ca 3 timmar sedan kom ner för en annan 2 och var tillbaka till det normala efter ca 6 timmar efter dosering. Hon ville veta hur snart jag kunde få mer också. Så, låt det vara känt, detta prov var väl mottaget och kommer att saknas eftersom det finns en god efterfrågan men ingen tillgång.

Något ord om dessa promo synth kit? :B

Tack alla på BB - administratörerna, personalen, alla användare. Alla som gjorde detta möjligt. Det här var riktigt coolt och något du inte ser ... som någonsin?
Vem ger bort gratisprover och förväntar sig inte att få något i gengäld? Mycket häftigt ... tack igen.
 
View previous replies…

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
64
Points
28
Stor respekt för @Glitchy & bb 💞 💪🏻team, bra jobb, mitt prov var bra som du sa 🔥⭐🙀
 

menpl

Don't buy from me
Member
Language
🇵🇱
Joined
Nov 28, 2023
Messages
4
Reaction score
3
Points
3
Han vill också ha det. Original 4mmc, inga förfalskningar!
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Något annat jag glömde att nämna var leveransen/paketet. Det tog ungefär en vecka att komma till USA från Centraleuropa. Det tog ungefär en vecka till att komma till mig i North East, USA.
Det kom i ett litet kuvert ungefär lika stort som ett vykort. Kuvertet innehöll en förseglad mylarpåse som innehöll en liten äppelpåse som ses på bilden (jag tror storlek 1515?)
Uppenbarligen inget alltför smygande om det, men inte heller något behov. Att överdriva det med smygningen kommer bara att skada i den här situationen, så inget behov av att vara orolig. Något så här litet kommer inte att undersökas eller förföljas. Dessutom finns det ingen registrering av en transaktion så om något, spela bara dumt och förneka, förneka ... förneka.

Tack så mycket igen.
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Ayy tack för den här uppdateringen, jag är östkusten USA bara mer söderut. Jag har ärligt talat snubblat över om det kommer fram eller inte, och det här hjälpte mig massor. Det har gått ett tag sedan jag fick något int.
 

mikeyoak

Don't buy from me
Resident
Joined
May 15, 2024
Messages
9
Reaction score
9
Points
3
Jag skulle definitivt vilja prova den här. Jag är i USA, så det är möjligt.
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Redan i kontakt med dig kompis ;)
 

Sollitude

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 2, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Jag skulle vilja prova ett prov, tack 🙏🏻
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Kontrollera din DM pls :)
 

Lsd1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jun 29, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Hej kan jag få ett prov meth skulle till och med betala letar efter riktigt stark meth som på 90-talet chenmeth nuförtiden hittar jag det inte längre eller sällan att det är så starkt även om stenarna är rena vad är orsaken ?
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Hej, vi har inga Meth-prover.
 

JoshuaBiden

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 4, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
hi gäller gratisprover fortfarande?
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Hallå där, brorsan! Japp. Väntar på dig i DM för vidare samarbete.
 

kicksonthemoon

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 4, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Hej, jag skulle vilja prova ett prov också om de fortfarande är tillgängliga.
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Vi är redan i kontakt med dig i DM bud
 

Lsd1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jun 29, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Jag skulle vilja ha ett gratis prov, jag letar efter meth som var tillgängligt på 90-talet från Tjeckien nuförtiden, ingen meth kommer nära vad du fick på den vietnamesiska marknaden då
 
Top