Escrow

dummy dummietis

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 11, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
ett fel har upptäckts.
1. Jag vill sätta in ett belopp i XMR som är bekräftat.
2. gå till ***/account/wallet/ och välj xmr --> insättning
3. sedan väljer jag ett belopp i EUR eller USD. detta belopp konverteras till xmr på något sätt och adress genereras.
4. men om jag överför till denna adress ett belopp som är större än det jag fick i steg 3, kommer endast beloppet från steg 3 att landas: resten försvinner.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Vi arbetar på att kunna fylla på en fri mängd, utan att generera någon specifik mängd.

Om du har en sådan situation, kontakta mig så fixar vi det.
 
View previous replies…

dummy dummietis

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 11, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
problemet är inte bara i detta belopp.
efter att jag överförde en betalning från min xmr plånbok till din adress, kunde ingen annan transaktion göras från min plånbok.
varje försök att logga in med frö går till synkroniseringen för alltid.
tekniskt sett kan jag gå in på mitt konto, men jag kan inte synkronisera mitt belopp och göra några aktiviteter. så det ser antingen ut som "väntande" eller "blockerat".
Jag vet inte vad som är orsaken, men jag antar att problemet är relaterat till den här betalningen, eftersom det dök upp omedelbart.

NZ3pQDbJai
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Varför skriver du till mig i privata meddelanden och här? Låt mig svara dig i morgon så får du öva dig i tålamod.
 

dummy dummietis

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 11, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Du svarade mig i PM att du inte vet orsaken, det är därför jag tog med den här frågan för en gemensam diskussion: Kan vara några andra användare inför samma problem????

Jag tror att det är en allvarlig fråga om jag inte kan få tillgång till min plånbok på några dagar sedan överföringen till en slumpmässig adress gjordes.
 
Last edited:

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Det är inte vi som har problem, det är din plånbok som inte kan synkronisera.
 

dummy dummietis

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 11, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Ja, jag förstår att det är en "allmän fråga". men nu fortsätter det i mer än 48 timmar sedan betalningen gjordes framgångsrikt till din plånbok.
tillfällighet? inte säker.
jag säger inte att det är ett problem, skapat på din sida avsiktligt ... ahahah ...
men jag tror att det kan vara relaterat till din adressgenereringsalgoritm eller något liknande.

låt oss hoppas att jag kommer att få det avblockerat om 2-3 dagar: det finns mynt frysta, jag kan inte ens göra en ny beställning för att köpa mitt fckng gräs((((
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Vilken typ av plånbok använder du?
Du behöver inte svara på det, det är bara att importera nycklarna till en annan plånbok och synkronisera där.
 

dummy dummietis

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 11, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Ursprungligen skapades den på xmrwallet.com

Tja, jag gjorde några försök att importera mina nycklar till någon annan plånbok: mymonero-appen och webben användes med samma resultat: synkroniseringsproblem.
det ser ut som att min senaste transaktion inte behandlades korrekt eller något liknande, jag vet inte exakt
 
Last edited:

dummy dummietis

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 11, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
UPD: äntligen fick jag tillgång till mina medel med en konstig plånbok "monerujo". Förutom den här kunde man nu synkronisera all data.
 

vaso

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 10, 2024
Messages
14
Reaction score
8
Points
3
Jag vet inte något om monero, hur man köper, hur man betalar, hur man öppnar plånbok, någon här kan förklara mig pls och hur man gör transaktion?
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
121
Reaction score
86
Points
28
Köp Monero på Kraken > skapa en plånbok, MyMonero är en bra en > vänta dagar, vanligtvis en vecka för att pengarna i Kraken ska kunna tas ut > ta ut dem i din nya plånbok > för extra anonymitet lade jag till en andra plånbok till min MyMonero och jag flyttar XMR igen från den första plånboken till den nya > gå in på webbplatsen, klicka på din plånbok högst upp > plustecken bredvid "XMR" > webbplatsen ger dig en insättningslänk > tillbaka till din plånbok med den, mata in koden i rutan "skicka" > uppdatera webbplatsen som en galning tills du ser den på ditt konto

Om du inte kan följa detta bör du förmodligen göra lite mer forskning innan du försöker något av det
 

vaso

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 10, 2024
Messages
14
Reaction score
8
Points
3
kommer att försöka ,tack
 

Lucy12

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Nov 24, 2023
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Hallå där! Jag skulle vilja veta om det finns en möjlighet att ta bort alla tidigare transaktioner och escrows?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Hallå, de kommer att raderas automatiskt om 90 dagar.
 

Orisnancy

Don't buy from me
Member
Joined
May 24, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Hej ny säljare, om du tar emot ny betald order, var ska du fullfölja beställningen? någon knapp? eller bara posta spårningsnummer i konversation?
--just jag läste det:
När köparen tar emot sin beställning måste han klicka på knappen "Slutför affär". Denna åtgärd gör det möjligt för säljaren att få betalningen för beställningen.
någon knapp för säljare?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Alla har en "bjud in administratör"-knapp.
 

Orisnancy

Don't buy from me
Member
Joined
May 24, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
så varje beställning jag behöver för att bjuda in administratör i konversationen? och sedan posta spårningsnummer där?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Jag har redan svarat på den frågan åt dig, varför upprepar du dig själv?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Du måste vänta tills en kund bekräftar att ett paket har tagits emot. Efter det kommer du att få dina pengar. I händelse av lång offline eller ignorering av dig från en kundsida kan Admin bjudas in för att lösa ditt problem.
 
Last edited:
Top