Question kan någon tala om för mig vad jag behöver för att driva ett hemligt narkotikalabb [jag har läst PDF-filen men förstår inte].

bluewoods672

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Jag vill veta vad jag behöver för att driva ett hemligt narkotikalaboratorium Jag har läst PDF:en om hemliga narkotikalaboratorier men det är svårt för mig att förstå
förklaringar skulle hjälpa mig mycket.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,891
Deals
1
kan du säga vilken kemikalie som är dyr från den här listan? Dessa reagenser är också ganska säkra och lagliga.
  • 100 g BMK glycidatetrar (cas 80532-66-7; cas 41232-97-7; cas 5449-12-7);
  • ~20 g NaOH eller KOH;
  • ~80 ml HCl (35 %) eller 100 ml H2SO4 (45 %);
  • ~600 ml DCM eller petroleumeter;
  • ~100 g MgSO4 eller Na2SO4;
  • ~500-600 ml destillerat vatten;
  • ~ 50 g NaCl (valfritt);
vilken bild menar du?
Det ger källa med svar på typisk fråga, vissa människor tycker att det är mycket lättare att ställa frågor som "Vad är en olja eller vad är rund bottenkolv" istället för att använda google. Naturligtvis kommer jag inte att skriva samma förklaring flera gånger. Ibland måste man hitta svaren själv istället för att kräva svar med skum runt munnen.
Du kan hitta leverantör av p2np via BB forum Listing.

edy's

Don't buy from me
Resident
Language
🇳🇱
Reaction score
46
Fel start, om det här är en stumbelnlock, man tänker på vad som kommer upp ytterligare och om det är din sak, inget skämt vän, var säker och få mer information, hatar att läsa upp att en annan vän sprängde sig själv eller brände ansiktet af, det är inget skämt, det är ett riktigt farligt jobb, snälla underskatta inte det, jag säger inte gör det, snälla gör mer reaserge för dig toutch något,
Jag menar det som en vän som menar väl och vill se dig lyckas i det.
Var säker