🔍 Mest eftersökta!

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Vi letar efter kemikalieleverantörer över hela vÀrlden. LÀmna gÀrna lÀnkar till leverantörer som du kÀnner till och litar pÄ.
 

MrSung

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 23, 2022
Messages
61
Reaction score
18
Points
8

Nej, det Àr aldrig tillrÄdligt, det Àr en röd flagga för en seriös affÀrsman. AvvÀrj alltid minsta synliga risk - det Àr inte vÀrt det
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
Jag har leverantörer för nÀstan alla reagenser, men det finns vissa problem,
1- eftersom de alla Àr medelstora till smÄ tillverkare sÀljer de inte online pÄ internationell nivÄ, pÄ nationell eller statlig nivÄ tillhandahÄller de leveranstjÀnster.
2- varje tillverkare har en liten katalog sÄ du mÄste bestÀlla frÄn flera sÀljare.

Lösningar
1- tillverkarna pÄ medelnivÄ innehÄller alla farmaceutiska reagenser och levererar internationellt som jag kommer ihÄg att de alla har import-exportlicens.
2- eftersom dessa kemikalier (begrÀnsade i de flesta lÀnder) Àr lagliga hÀr och de kan exporteras som nÄgot annat utan problem med tullen pÄ bÄda sidor.
3- de Àr billiga af nÀstan samma som kinesiska i kvalitet och pris.

fortfarande skulle jag föredra kinesiska tillverkare framför mina för internationell nivÄ eftersom den kinesiska Àr kryddat.

fortfarande om du vill skulle jag gÀrna lÀgga upp deras namn, adresser, kontakter, med produkter de har. (det finns flera leverantörer för samma produkt med olika priser).

Jag har köpt frÄn nÄgra av dem tidigare och jag kan lita pÄ dem.
 

adroitsynth

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 23, 2022
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Jag skulle gÀrna vilja ha mer information. Jag Àr i USA, vilket land har du / de skickat till?
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
KĂ€nner du till
nÄgon av de smÄ stÀllena som sÀljer GBL och skickar till USA?
 

YouTing

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 4, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
1,4-butandiol Àr helt lagligt i Kina (lagligheten kan vara relaterad till det stora utbudet av industriella anvÀndningsomrÄden), kinesiska sÀljare har gott om rÄvaran och lÄga priser, du mÄste fÄ den kinesiska leverantören att dölja den och göra en enkel förberedelse i ditt kök för att fÄ GBL
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Definitivt en röd flagga! Det finns mÄnga bÀttre alternativ hÀr, sÄ det Àr lyckligtvis inte nödvÀndigt
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Jag har ingen erfarenhet av dessa kemikalier eftersom de ligger lÄngt frÄn den syntes som jag lÀr mig om, men jag brukar bara satsa pÄ affÀrsrelationer dÀr kommunikationen Àr pÄ en bra plats innan affÀren gjordes.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Har det varit nÄgot dÄligt med vÄr kommunikation? Jag förstÄr inte vad du menar med det, sir?
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Ah, du mÄste vara mannen pÄ constanious. Om du lÀser dem kommer du att se att han var vÀldigt oförskÀmd och avvisande och allt jag gjorde var att berÀtta för honom varför jag tyckte att det var ett dÄligt beslut att vara i den verksamhet han Àr i att vara Ätminstone civil Àr ett mÄste skulle jag tro skulle du inte.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Vad Àr priset i Europa för 1 lb och 1 kilo Jag ser siffror som inte kan vara rÀtt.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Det verkar som om Tina-priserna Àr mycket högre i Europa Àn hÀr. Jag hade en bra upplevelse med honom tills han insÄg att jag inte gick för GBL och BDO Àr exakt samma sakhistoria. Han skickar BDO till USA Àven i samma containertyper. Om han inte hade GBL kunde jag fÄ den levererad till honom och jag kommer att ge honom 150% av vad han Àn gör pÄ sin bdo. Jag tror bara inte att han förstod mig att det Àr en kassako för honom. Om han fÄr 10 per liter för honom. Jag menar vad gör han för att han inte kommer att göra den enkla delen av sitt jobb för mina saker, tillrÀckligt för att avvisa $ 20000 per mÄnad som bara Àr nötter. om du kunde prata honom in i det ger jag dig $ 5 per liter det Àr 10 grand en mÄnad nÀr vi Àr uppe i fart igen.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Jag förstÄr verkligen inte vad du sÀger.

Vem pratar du om specifikt?
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Jag bad dig att prata med din vÀn pÄ kemikalieföretaget, jag erbjöd i princip 20000 dollar i mÄnaden och du tio dollar i mÄnaden om du kan övertyga honom om att göra detta Jag kan ocksÄ berÀtta för dig hur man gör dessa
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Är du ute efter att köpa eller sĂ€lja prekursorer?

Som jag tÀnkte att det handlar om GBL?
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Sir GBL Àr förstÄs centrum för hela rave-rörelsen. Ni mÄste verkligen hata GBL med den typen av pengar vi pratar om hÀr. Han Àr en helt idealisk situation eftersom han redan skickar BDO. Kan du sÀga mig om det finns nÄgot i Nordamerika som du har svÄrt att fÄ tag pÄ i Europa som kan uppmuntra din vÀn att ta emot alla dessa pengar jag försöker ge honom? Jag kan fixa DMT Ät dig. Det tog mig ocksÄ 2 Är men jag fullÀndade hur man röker meth frÄn en vape utan nÄgon av de inre skurarna och uppbyggnaden. Jag skulle vara villig att dela med mig av den informationen för en GBL-anslutning som din vÀn.
 
Top