Question Ako znížiť čistý amfetamín?

Wendy

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2022
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Pokúsil som sa predávať čistý síran. Len aby som zistil, že priemerná čistota je 13 % a ľudia by prekročili 500 mg a skončili by na jednotke intenzívnej starostlivosti. Dokonca obviňovali liek.

Bol by kofeín dobrý na zníženie povedzme na 40 percent? alebo by nejaký neutrálny rezací prostriedok urobil lepšiu prácu?

Tým sa aktívne presadzuje misia BB. Ide o to, aby sme mali viac čistých drog. Keby to bol heroín, ľudia by padali ako muchy. Musí sa to znížiť, ale stále to musí byť to najlepšie na uliciach.
 

sadow

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2023
Messages
107
Reaction score
63
Points
28
Deals
11
Neviem, či tá zmes môže dobre pôsobiť na organizmus, nebude dobrá pre srdce, skôr ako ju nakrájame s nejakou pomocnou látkou nejakého lieku, ktorý nie je pre telo zlý a nemá na telo žiadne účinky. ale nie som odborník, hovorím z neznalosti
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Sme kategoricky proti akémukoľvek kráteniu výrobkov vzhľadom na to, že môže mať negatívny vplyv na zdravie a je nespravodlivé. Ak chcete svojich zákazníkov upozorniť, môžete im povedať správne dávkovanie.
 
View previous replies…

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
ale ak používateľ nedôveruje predajcovi a užije 100 mg alebo 200 mg v domnení, že rýchlosť je znížená? bro zomrie
 

limpbizkuit65

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 14, 2023
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Úplne s vami súhlasím, napriek tomu existujú niektorí zákazníci, ktorí to nepočúvajú, aj keď ste ich varovali pred rizikami vysokej čistoty a "neznámymi rezmi z ulice" ďalšími rizikami. zvyšok ľudí.