Het is zo vreemd dat niemand die het verkoopt, zelfs maar wil zeggen wat het is. Bij elke andere RC vertellen ze je precies wat het is. Wat betreft goed en slecht, dat is in het oog van de toeschouwer. Je kunt kijken naar sert, Dat ratio's, naar binnen gerichte naar buiten gerichte transporter inhibihitionm je kunt kijken naar een miljoen metingen, maar er is geen compensatie voor smaak. Vandaag nog zag ik dat BPZ een sert/dat-verhouding heeft die erg dicht bij die van cocaïne ligt, en ik dacht: "hmmm, dat zou ik lekker vinden!", maar toen las ik dat het een hallucinogeen is, en dat zou ik zeker niet lekker vinden. Ik heb nagedacht over a-pvp, maar de verhouding is te hoog! Pure dat, geen euforie denk ik. Het is dus moeilijk om te speculeren over hoe je een drug lekker vindt door over idt te lezen. Ik rook graag crack. Ik ben ook niet tegen meth, maar het heeft geen euforie zoals crack. Ik ben bijna de enige die ik ken die het een tijdje heeft volgehouden zonder te stelen, liegen en een stuk stront te worden. Mijn frontale cortex is ernstig beschadigd. Misschien is dat de reden.