Video-instructies.

boas

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 17, 2023
Messages
3
Reaction score
1
Points
1
Video over p2p naar meth
 

rothschild33

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
69
Reaction score
45
Points
18
Er zijn al video's over dit onderwerp, maar ik ben geïnteresseerd in de p2p to meth NaBH4 reductieve aminering.
 

Tweaker

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
32
Reaction score
7
Points
8
Dit zou een geweldige aanvulling zijn
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
159
Points
43
De video's zijn echt iets dat het BB forum veel innovatiever maakt in vergelijking met eerder bestaande forums uit het verleden. Vroeger zagen we foto's met een lage resolutie als iets cools. Toen kwamen de BB video's en ze waren niet alleen van een ander formaat, maar ze misten ook niets aan kwaliteit.

Het is duidelijk dat de stochiometrie is geoptimaliseerd voordat de video's werden gefilmd. Eerlijk gezegd verbaast het me dat het forum nog steeds bestaat. Het team zorgt er duidelijk goed voor.

Hilarisch hoe YouTube de video's begon te verwijderen, dus jullie zijn overgestapt op korte video's die verwijzen naar het forum 😆. Het grappige zijn de titels waar letterlijk alleen mensen naar kunnen zoeken die weten wat ze zoeken. :cool:
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
74
Reaction score
61
Points
18
Eerlijk gezegd verbaast het me dat youtube er zo lang over heeft gedaan. Ik denk dat het veel werk is om ervoor te zorgen dat al hun inhoud overeenkomt met de officiële, door de overheid goedgekeurde gedachte.

Maar serieus, ik vind het een interessante beslissing. Er zijn anderen met video's over het maken van drugs, explosieven en zo, maar degenen die ik heb gezien leggen uit hoe je dingen moet doen, ze doen het niet echt. Het is een beetje zoals Monty Python "hoe doe je doggy style"; je mag het wel uitleggen op tv, maar je mag het niet laten zien op tv.

Hoe zit het met het posten naar Rumble? Zij promoten zichzelf als het alternatief voor youtube censuur.
 
View previous replies…

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
74
Reaction score
61
Points
18
Ik zie net dat je het op Rumble hebt gezet. Ik ben benieuwd wat er gebeurt. Ik heb het inhoudsbeleid gelezen en de inhoud van BBGate overtreedt waarschijnlijk nummer 9
"Inhoud of materiaal dat illegale activiteiten promoot of instructieve informatie geeft, schade of letsel aan een groep, individu of wreedheid tegen dieren promoot, inclusief maar niet beperkt tot:".

Maar aan de andere kant hebben ze wel een reputatie als voorstanders van vrije meningsuiting.

Ik zag ook dat Russell Brand er een show heeft.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Ja, laten we eens kijken hoe lang het daar blijft :) Ik denk dat YouTube-inhoud in korte vorm ook een waanzinnige manier zou zijn om het forum een boost te geven!!!
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Ziek! Ik vond het via de oude amfetaminenroute via HGCL2 op YouTube
 

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
28
Points
18
Een MXE-synth zou zeer waardevol zijn voor de wereld, zou ik denken.
 

erstwhile

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 8, 2023
Messages
25
Reaction score
11
Points
3
Kun je de MAPS cGMP-synthese van MDMA behandelen om de informatie wat meer bekendheid te geven? Ik denk dat dit echt kan helpen.
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
437
Reaction score
670
Points
93
We zijn niet van plan om MDMA in de nabije toekomst te synthetiseren.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Het zou heel interessant zijn om te zien, vooral om de productkwaliteit te zien waar jullie mee zouden komen...ik kan het me alleen maar voorstellen :D
 

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
28
Points
18
Als iemand problemen heeft met het downloaden van de video's, klik dan met de rechtermuisknop op de downloadknop en klik op "opslaan als". De voortgangsbalk zal niet werken, maar het zou de download moeten voltooien. Dit werkte voor mij toen het klikken op de knop "Video downloaden" niet lukte.
 

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
42
Points
18
Lpac home fermentation and reductive processes so we can either make pseudo ephedrine or norephedrine and make meth great again this would fuck the dea and all those other cocksuckers thinking theve fucked us buy putting tht clamp on pseudo ephedrine and nor bio fermenters are cheap and it's time to teach the man how to fish so he can feed himself.
 

erstwhile

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 8, 2023
Messages
25
Reaction score
11
Points
3
Er is nog geen sluitend bewijs dat het werk de moeite waard is. Tientallen mensen posten elk jaar documentatie over de voortgang, maar geen van hen bereikt ooit het punt van een afgewerkt product omdat de opbrengsten en de bewerking gewoon zo waanzinnig slecht zijn.
 

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
42
Points
18
Het is duidelijk dat je een behoorlijke bio fermentor moet hebben om iets levensvatbaars te maken, maar het is goedkoop, ik heb het over 5000 liter en meer, je hebt waarschijnlijk 10.000 liter nodig om genoeg lpac te produceren om een kg norephedrine of pseudo te maken. Het proces om de lpac te maken duurt niet lang, het duurt een paar dagen,Ik heb beelden gezien uit India waar ze het proces laten zien van bioreactor tot eindproduct, maar er zijn geen formules over wat ze gebruiken en wanneer ze dingen moeten toevoegen, omdat het in een documentaire was. Anders zouden ze het proces niet gebruiken, maar ze doen het op grote schaal. Ik ben er vrij zeker van dat het 5000 liter biomix is om genoeg lpac te maken om een kg eindproduct te maken.
 

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
148
Reaction score
55
Points
28
Ik zou echt willen dat we een video hadden over de P2P synthese van benzaldehyde en methylethylketon (MEK).
Zoals je weet kan iedereen methylethylketon (MEK) in de winkel kopen en er is ook een video voor je over de synthese van benzaldehyde
 

Ortist

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
89
Solutions
1
Reaction score
54
Points
18
De writeup op deze site bevat ernstige fouten. Als je deze methode volgt, krijg je waarschijnlijk geen resultaat. In principe is de laatste stap verkeerd. Als je het doet zoals beschreven zet je al je p2p om in teer. De juiste manier is om een 10% NaOH oplossing te maken in een 50/50 water/ethanol mengsel. Gebruik 500 ml van dit mengsel per 100 g van je uitgangsmateriaal. Niet verhitten. Meng gewoon 1 uur, je mengsel wordt oranje en warmt op. Meng goed! Na 1 uur moet je je product extraheren en NaOH verwijderen. Anders zal je p2p helemaal verloren gaan bij destillatie, of het nu vacuüm is of niet.

BTW zelfs als je deze methode goed uitvoert krijg je op zijn BESTE 35% opbrengst. Van gekristalliseerd methylfenylbutenon (de beschrijving zegt niets over het verkrijgen van kristallen in de eerste stap).

Er zitten ook fouten in de eerste stap. Om het goed te doen moet je 1:2 molverhouding benzaldehyde:mek mengen, afkoelen onder 5 graden en dan 20 g HCL-gas per 100 g benzaldehyde toevoegen. Niet gewoon "1,5 uur gas geven".

Je moet 2 dagen wachten tot deze reactie voltooid is. Dan krijg je waarschijnlijk het resultaat dat in dit artikel wordt beschreven. Methylfenylbutenon moet vacuüm worden gedestilleerd en vervolgens worden gekristalliseerd.

De hoeveelheid azijnzuur is enorm, je kunt er twee keer minder van gebruiken.

Enzovoort...
 

amieri

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 2, 2023
Messages
17
Reaction score
10
Points
3
Heel erg bedankt voor alles wat jullie doen. Ik heb lang op de loer gelegen. Ik heb tientallen jaren gelezen en ga nu eindelijk de volgende stap zetten dankzij jullie.
 
Top