Hoewel, een andere gebruiker op deze site (ben vergeten wie, probeer niet je spotlight te stelen of zo) zei dat je gewoon thuistests voor drugs kunt gebruiken lol, meng het monster met water en doe het in het daarvoor bestemde bekertje (of doe de strip/stick/whatever erin, afhankelijk van je test. doe het gewoon zoals je zou doen als je erin pist) en het zou je moeten vertellen welke drugs je monster bevat (van de drugs waar het op test natuurlijk). Het enige probleem is dat het u niet echt zal vertellen over versnijdingsmiddelen, het is alleen in staat om de aanwezigheid van de drug die u wilt te detecteren (of misschien andere drugs op de screening, zoals het testen van een geperste adderall op deze manier en dan het scherm positief voor opioïden). die methode heeft zijn potentiële toepassingen (hoewel ik het nooit persoonlijk heb gedaan), maar ik denk niet dat het super effectief is. nog steeds het proberen waard als u zich geen testkit kunt veroorloven, probeer ik het misschien een keer, idk lol ^^;
dat bericht is ook de eerste en laatste keer dat ik hierover hoor, dus als iemand anders deze methode heeft getest, laat het me weten als het werkt. als het niet totaal nutteloos is, is het op zijn minst het overwegen waard imo