Synthese van methadon

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
Kristal verdampt gedeeltelijk en lost op
 

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
41
Points
28
Dit is siriuos materiaal
 

None

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2022
Messages
30
Reaction score
6
Points
8
Hallo, kunt u een video maken van de constructie?
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
Er zitten hier veel fouten in de synthese.
Je schrijft dat je 2,2-Difenyl-3-methyl-4-dimethylambutyronitril nodig hebt,
Dit is niet het juiste nitrilisomeer en je kunt er alleen isomethadon uit verkrijgen.

2,2-Difenyl-3-methyl-4-dimethylamino-butyronitril heeft geen kristallijne vorm.
Je schrijft: "Het werd vervolgens geherkristalliseerd uit petroleumether om 900 g 2,2-Difenyl-3-methyl-4-dimethylambutyronitril te verkrijgen."

In eerste instantie begon je correct,
en zei dat je 4-cyano-2-dimethylamino-4,4-difenylbutaan nodig hebt.
4-cyaan-2-dimethylamino-4,4-difenylbutaan (Premethadon)
CAS: 125-79-1 is de juiste nitril. Alleen daaruit kun je methadon krijgen.

Bij de synthese van een nitril gebruik je geen oplosmiddel...
Je gebruikt ook geen katalysator, die de reactie in de juiste richting stuurt om de opbrengst van het gewenste nitril te verhogen.
Je blijft achter met een heleboel niet-gereageerde precursor, omdat de deprotonatie in aanwezigheid van een katalysator moet gebeuren.

Ik zal je teleurstellen, maar je kunt geen methadon krijgen in THF, je kunt methadon alleen krijgen via ethylether.... De additiereactie werkt niet in THF.
In je synthese wordt met geen woord gerept over de zuivering van nitril, daarom is het vies en zwart onder de omstandigheden die je beschrijft.
Ik weet niet waar je deze synthese vandaan hebt, maar je krijgt er niets goeds van - sorry.
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
1. ten eerste schreef hij dat hij de juiste nitril kreeg door te herkristalliseren uit petroleumether (hier kun je hexaan gebruiken) 2. zonder oplosmiddel komt er ook nitril uit, omdat alkali als katalysator werkt en waarom gaat de reactie in tetrahydrofuraan niet?) je weet niet hoe de Grignardreactie een stof toevoegt
 

Midget_Impinger

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 10, 2022
Messages
30
Reaction score
11
Points
8
Weet iemand hoe je leuke opiaten kunt synthetiseren uit methadon? Ik heb een heleboel vloeibare methadon bij de hand, maar ik kan het niet gebruiken. Ik bewaar het totdat ik er iets nuttigs voor vind (dat wil zeggen: synthese tot iets leukers).
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
We hebben methadon op verschillende manieren geproduceerd.
Methadonbasissen zijn niet geschikt voor consumptie!
De basis heeft een mooie kristalvorm, maar als je het in jezelf injecteert... kun je doodgaan, het kristalliseert in je.
Je moet alleen hydrochloridezout gebruiken en goed gezuiverd!
Geloof me, ik produceer methadon sinds 2006!
DC9Wk7TQqB Qd57Rye98Y M20AI19so5 HvV3gPLK0x
 

reza

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 5, 2022
Messages
13
Reaction score
13
Points
3
Kunt u mij helpen methadonhydrochloride te synthetiseren? Ik wil methadontabletten van 20 mg maken.
Ik heb hulp nodig bij het vinden van de juiste manier om methadonhydrochloride te centreren.
 

None

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2022
Messages
30
Reaction score
6
Points
8
Hallo, kun je een video maken?
 

OrganicChemis

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 27, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
@Hank Schrader heeft op de meeste punten absoluut gelijk.
Het is echter mogelijk om de methadonprecursor zonder oplosmiddel te produceren door een reactie van difenylacetonitril,
dimethylamino-2-chloorpropaan HCl en natriumhydroxide. De betrokken reactiepartners moeten zeer fijn gemalen en goed gemengd worden.
goed gemengd worden. Nadat de reactie heeft plaatsgevonden, kan extractie worden uitgevoerd met diethylethe.

Wat mij echter erg vreemd lijkt, is het ethylmagenesiumbromide. Ik heb EMB al ontelbare keren bereid (voor methadonsynthese, maar ook voor andere syntheses).
synthese, maar ook voor andere syntheses). EMB heeft geen gelige kleur en is geen helder reagens. EMB dat ik tot nu toe heb gemaakt had altijd
had altijd een bruingrijze kleur en was altijd een beetje troebel.

tegen THF: Het enige wat ik kan zeggen is dat ik nog nooit THF heb gebruikt om EMB te maken. Daarom kan ik niet zeggen of methadonsynthese ermee mogelijk is (het is
zeker bruikbaar voor Grignard). Ik gebruik het niet als Grignard oplosmiddel omdat het onbeperkt mengbaar is met H2O.

Je had ook gelijk over de naam van de methadonprecursor. De juiste IUPAC-naam is (4S)-4-(dimethylamino)-2,2-difenylpentanenitril.
(3S)-4-(dimethylamino)-3-methyl-2,2-difenylbutanenitril
is de IUPAC-naam voor de isomethadon-precursor.

1rwgspBeuC
T57LHrGOS8


en hier is Levomathadon & Dexromethadon
2Fcuqhf8EV
O7HynXxTw3
 
Last edited:

benz4k

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 2, 2024
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
hoe zit het met pad met 1,1-difenylbutaan-2-sulfonzuur als precursor?
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
Het is niet winstgevend voor China om zo'n stof te verkopen en te synthetiseren, en je zult het niet aankunnen - dit vereist aanzienlijke investeringen.
 

benz4k

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 2, 2024
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
stap 1: kan benzeen in xyleen veranderen als oplosmiddel?
stap 3: kan thionylchloride veranderen in broom, TBAB bijvoorbeeld?
 
Last edited:

benz4k

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 2, 2024
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
ok, ik zal mijn synthese hier publiceren voor revisie en advies.
stap 4 veranderd: difenylacetonitril (50 g), 1-dimethylamino-2-chloorpropaanhydrochloride (50 g) (denk kan elke 1-dimethylamino-2-halopropaan gebruiken), 50% natriumhydroxideoplossing (80 g), water (40 ml), tolueen (125 ml) en tetrabutylammoniumbromide (5 g) gekookt onder reflux gedurende 2 uur. Daarna scheidde ik de aminonitriles. De opbrengst was 30 gram, het smeltpunt was 90.
 
Top