Er is een video van NileRed op YT waarin hij een relatief zuiver monster 'essentiële olie van amandel' of zoiets van ebay haalt en zegt dat het zuiver genoeg is om te gebruiken -zoals het is- in reacties, maar het toch gaat zuiveren. Fester zegt dat je het een paar minuten vacuüm moet zuigen om het HCN te verwijderen. Er wordt vermeld dat BAE/benzaldehyde een gereguleerde stof is in de VS, wat grappig is omdat ik gisteren letterlijk een klein flesje BAE heb gepakt op de markt met als enige ingrediënt: benzaldehyde. Ik realiseer me dat dit op papier beter klinkt.
Het spijt me, vriend Frit, maar ik begrijp niet goed wat je zegt. Wat jij gezien hebt en besloten hebt dat het wel of niet praktisch was voor jou of wie dan ook, is niet noodzakelijk waar voor iedereen. Ik probeer een productie op te zetten, broeder, als je begrijpt wat ik bedoel, en wat me tot nu toe tegenhoudt is het gebrek aan een bepaald ingrediënt. Voorlopig heb ik Ma Huang als laatste redmiddel, maar ik probeer niet eens die weg in te slaan als het niet nodig is. Mijn belangrijkste prioriteit op dit moment, en in de toekomst, is om geen aandacht te trekken of een spoor achter te laten.
Als iemand de productie zou willen opvoeren, zegt Fester, dan is dit een haalbaar alternatief voor het kopen van pillen of het extraheren van planten. Als je een 5Gal emmer of twee zou willen beginnen met het fermenteren van benzaldhyde, dan is geen van de apparatuur waar jij het over hebt nodig, en de kosten van melasse/suiker/gist/BAE zijn voor mij niet relevant. Hoewel een destillatie-/refluxapparaat enz. leuk en nuttig zou zijn, ben ik er nog niet.
Het extraheren van de L-PAC is relatief eenvoudig (volgens dit schema in somm). Filter het beslag en gebruik een tolueen- of etherspoeling om het te extraheren en te verdampen. Ik probeer dit proces uit te breiden tot ephedra, dus de volgende stap is het gebruik van methylamine voor reductie. Als dat al gedaan is, dan is er niemand die er echt over praat of er veel over lijkt te weten, voor zover ik kan vinden. Vergeef me dat ik op zoek ben naar meer uitleg en alles met een korreltje zout neem, ondanks alle buigingen en street cred. Zoals ik al zei, ik leer in ieder geval veel tijdens het uitzoeken van dit alles. Bedankt voor je tijd en inbreng. o7