- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 67
De leuckart is zo eenvoudig, maar de opbrengsten zijn absoluut waardeloos.
Als mensen kunnen uitvinden hoe ze de opbrengst kunnen verhogen, zou dat de clandestiene scheikundegemeenschap enorm helpen.
Blijkbaar kan magnesiumchloride worden gebruikt als katalysator, van wat ik online heb verzameld, misschien helpt dat de opbrengst met een paar procentpunten.
Als mensen kunnen uitvinden hoe ze de opbrengst kunnen verhogen, zou dat de clandestiene scheikundegemeenschap enorm helpen.
Blijkbaar kan magnesiumchloride worden gebruikt als katalysator, van wat ik online heb verzameld, misschien helpt dat de opbrengst met een paar procentpunten.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 1
Ik heb de link niet bij de hand, maar ik heb in de rodiumarchieven gelezen dat het gebruik van een Dean Stark-val gevuld met water de opbrengst verhoogde. Door water te verwijderen terwijl het werd gegenereerd, maar de val vol te houden, kreeg je een beter resultaat.
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 157
Een kort overzicht: Vooruitgang in de synthese van amine door de Leuckartreactieby Qasim Umar en Mei Luo
Ziezo, enorme toename in opbrengst en ook snelheid.
Een kort overzicht: Vooruitgang in de synthese van amine door de Leuckartreactie
Dit overzicht geeft een samenvatting van reacties die plaatsvinden tijdens de "Leuckart-type reactie". Het belang en de recente vooruitgang in de synthese van amines door middel van eenvoudige en goedkope methoden met behulp van direct beschikbare grondstoffen wordt besproken. Dit overzicht omvat alle...
www.mdpi.com
Ziezo, enorme toename in opbrengst en ook snelheid.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 0
Ik begrijp niets van de onzin in dat artikel, leg het alsjeblieft uit. Hoe hoog is de opbrengst hiervan, welke chemicaliën moeten er worden gebruikt en hoe snel gaat dit? Als het mogelijk is, maak dan een diagram plz.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 1
Ok hoeveel yeild increase is het en is er een synthese van dit gedaan met verhoudingen van Chems