- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 1
Kan iemand van jullie mij een video verkopen die laat zien hoe je crystal meth maakt met jodium en pseudo-efedrine? Ik wil dat het een video is van een professioneel persoon, niet zoals de video die een kaal persoon laat zien, omdat ik het zie als geen perfect werk.
- Reaction score
- 50
Hé vriend, ik heb een deal voor je. Ik produceerde vroeger met deze techniek, en ik dacht eraan hoe goed die troep was, en besloot een kleine partij te maken. Ik ben net begonnen met het prijzen van chemicaliën. Ik dacht, aangezien je toch al rode fosfor en jodiumkristallen voor je kok zou gaan halen, en aangezien je aanbood om te betalen voor een demonstratievideo van goede kwaliteit... Als jij alleen de rode fosfor en jodium voor de reductie levert, zal ik de pseudoefedrine leveren en een instructievideo voor je maken van niet alleen de synthese, maar ook van verschillende manieren om de pseudoefedrine uit koude tabletten te extraheren, jodiumkristallen te maken van jodiumtinctuur, volledig geïmproviseerd glaswerk, enz. Wat denken jullie? Ik zou kunnen volstaan met slechts 3,5 gram rood en 10 gram jodium, waarmee ik een batch van 10 gram methamfetamine zou kunnen maken. Wat denken jullie?