@thevines2: Zo denk ik er ook over. Het kan me niet schelen hoeveel beter vuile drugs zijn, het is beter om te compenseren met een tweede zuivere stof. Vuile drugs zijn toch gewoon meerdere onbekende stoffen.
@K-Cyanide: Hoe weet ik dat je geen ongereageerde precursor, bijproducten en HCl in je product hebt? Oh juist, dat heb je wel, daarom is het zoveel beter. Je kunt ook afvoerreiniger snuiven en dat zal lekker aanvoelen, maar moet je dat wel doen?
Maak een puur product. Vindt niemand het lekker? Maak dan iets anders wat ze wel lekker vinden en doe het goed. Je kunt meth maken in een brandblusser met oude batterijen, maar moet je dat wel doen?
Je bent zo goed, waarom isoleer je de isomeren en bijproducten niet, bioassay en stuur je ze dan naar massaspec? Dit bevordert de studie en laat je weten of je je klanten een slecht product aanbiedt. Geef je daar iets om of gaat het je om geld? Retorisch.
Uw methode is slecht. Iedereen weet het. En jij ook. Je hebt een "goed genoeg voor de straat" houding en ik vind het beledigend. Je hebt waarschijnlijk ook cafeïne en babyvoeding gebruikt, hè? Is je 4mmc niet stimulerend? Ben je de R-isomeer vergeten of zo? Ik heb mooie 4mmc kristallen gezien maar jij hebt bruin poeder dat je 99% noemt dat niet stimulerend is? Je bent een leugenaar en een straat pusher. Elke stap van je methode is rotzooi, daarom zie ik deze thread elke dag verschijnen om je te wijzen op je fouten en je giftige manier van leven. Zeer passende gebruikersnaam, broeder. Je wist wat je deed lol
Ik vraag me af wat beter is, sigaretten of nicotine?