Question Uitmeten voor capsules

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Hallo deskundige mensen.

Ik wil investeren in een kleine capsule vulmachine, maar ik weet niet zeker hoe ik moet bepalen welke capsules ik nodig heb.

Op dit moment neem ik MDMA-kristallen, vermaal ze tot een fijn poeder, weeg 200 mg af en vul een maat 2 capsule.
Ik doe dit handmatig.
Mijn productie is heel klein, ik hoef er maar 1 of 2 honderd per keer te maken.

Mijn vraag is dus: hoe bepaal ik welke maat capsule ik moet gebruiken als ik een gelijkmatige verdeling van MDMA over alle capsules wil?
Ik heb deze post gelezen /threads/capsulation.387/ en er staat veel goede informatie in, maar ik denk dat ik de dichtheid van het poeder moet weten:
ZBh0wa5CIG

Dus, als iemand de tapdichtheid van pure MDMA weet (nou ja champagne op 84% denk ik) laat het me dan alsjeblieft weten zodat ik de juiste maat capsules kan kopen adn capsulepers aangezien de maat 2 capsules niet gevuld zijn dus mijn dosering zal over en ongelijk zijn...

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,889
Deals
1
Hallo, ik denk dat het vrij moeilijk is om dergelijke informatie te vinden. Bedoel je bulkdichtheid? Ik denk dat het vrij eenvoudig en beter is om het zelf te meten.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Het enige wat ik eigenlijk wil weten is welke maat capsule ik moet gebruiken om 200 mg MDMA er op een betrouwbare manier in te krijgen zonder elke dosis afzonderlijk af te meten.

Als ik zelf meet, moet ik dan het volume berekenen van 200mg fijn poeder MDMA en dat vervolgens proberen af te stemmen op een capsulegrootte?

Ik bedoel, ik weet al dat maat 2 veel te groot is, maar ga ik naar maat 3 of maat 4 voor de 200mg sweet spot?

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
157
Er zijn waarschijnlijk veel te veel variabelen om je een universeel antwoord te geven zonder enige standaardisatie. De hoeveelheid MDMA zal in dezelfde batch variëren voor hetzelfde volumemonster van 200 mg dat direct na elkaar wordt genomen, tenzij je het fijnmaalt tot een fijn, gelijkmatig verdeeld poeder. Je beweegt je op het grensvlak tussen het blijkbaar belangrijk genoeg vinden dat je zelfs maar nadenkt over de dichtheid van afgetapt poeder en het niet belangrijk genoeg vinden om de safrol eraf te wassen en het met een kogel te malen en te mengen met de juiste hoeveelheid inactieve vulstof zodat er 200mg in elke capsule van 200mg of meer past.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Ik meng het liever nergens mee. Kleine handgemaakte batches fijngemalen (stamper en vijzel) champagnekristallen, mooi wit donzig poeder.

Leg eens uit "dat het niet belangrijk genoeg is om de safrol er af te wassen en het met een bal te malen en te mengen met de juiste hoeveelheid inactieve vulstof".

View previous replies…

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
157
Het is onzuiver en champagnekleurig, wat meestal betekent dat er nog niet gereageerd safrool in zit, dus waarom was je het niet?

Met je schoongemaakte MDMA zou je het kunnen kogelmalen (rock tumbler met knikkers of BB) met een inactieve vulstof. Je berekent hoeveel vulstof je erin moet doen zodat een volledig gevulde capsule van welke grootte dan ook 200 mg bevat of heel dicht in de buurt van die hoeveelheid komt.

Wat ik me afvraag is waarom het zoveel uitmaakt dat het 200mg is en niet "ongeveer 200mg", is 190 of 210 zoveel anders? 200mg is een arbitrair getal dat alleen gekozen is omdat het rond is. Je overcompliceert de situatie om het iets te verbeteren, terwijl het minder moeite en denkwerk kost om het substantieel te verbeteren.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Ah, dank u.
Ik wil het niet wassen omdat de kwaliteit hoog genoeg is en ik er niet mee wil knoeien en mijn kosten opdrijven.
Wat betreft 200 mg, ja, het is een willekeurig getal en ik wil het alleen daar/rond krijgen omdat het voor iedereen een goede dosis is.
Ik denk dat je gelijk hebt en dat ik dit te ingewikkeld maak, zeker gezien het feit dat deze niet voor de wederverkoop zijn, maar puur voor vrienden.
Ik heb een analytische geest en onderzoek graag hoe ik dingen correct kan doen. Als ik een laboratorium had, zou ik het wassen zeker uitproberen... Ik dacht dat 84% ongeveer zo schoon was als je MDMA kon krijgen (dat is tenminste wat de mensen bij GammaGoblin me vertelden...)

Reaction score
314
Ja, je maakt het ingewikkeld. Versnipper je MDMA. Als je extra vulstoffen gebruikt, vermaal en meng alles dan door elkaar. Koop de goedkoopste preparaten in capsules bij de drogist. Verwijder alles uit de capsules en probeer je MDMA erin te doen. Zo bepaal je de grootte van de capsules. Bestel vervolgens de lege capsules volgens de parameters die je hebt gekozen.