Question Indicatoren welke verkopers te vertrouwen zijn

frombtctosol

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Hallo,

Ik vraag me af hoe ik kan begrijpen welke leveranciers ik kan vertrouwen. Ik weet van de "vertrouwde leveranciers" (er zijn er maar een paar) en van de escrow-service.
Maar op het gebruikersprofiel staan alleen deals (bijv. 2), reactiescore (17), badges (1), punten (3)... Hoe moet ik dit lezen? Betekent dit dat de verkoper tot nu toe slechts twee keer heeft verkocht (2 deals)? Is er een lijst van verkopers die hebben bewezen betrouwbaar te zijn?

Bedankt!

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Als voormalig eigenaar van een postorderbedrijf gedurende 8 jaar, kan ik je vertellen. Er komt geen einde aan de askholes die willen dat je ze gratis opleidt tot je concurrent. Velen staan erop dat het hun recht is om je tijd te verdoen met 100 vragen en nooit iets te kopen. Ervaren verkopers hebben niet veel te zeggen. Je zegt wat je wilt. Zij vertellen je of ze het hebben of kunnen krijgen. Jij betaalt de borg. Je krijgt het spul. Je geeft het geld vrij. Er hoeft verder niets gezegd te worden. Eén verkoper op deze site heeft me tijdens 5-6 deals geen enkele keer een bericht gestuurd.
Het is redelijk om een vraag te hebben, maar er is geen garantie dat de verkoper het antwoord weet. 90% van de zuiverheidsclaims op het dark web zijn onjuist. Veel beoordelaars hebben geen ervaring met de stof die ze beoordelen. Er zijn geen absoluten of garanties op het dark web. Je kunt een product niet aanvechten zonder het te kunnen testen. "Dit voelt raar" of "het is een beetje zwak" zijn niet genoeg Een flinke reagenskit en wat onderzoek is het minimaal verplichte huiswerk.

• Like
Reactions: vis
View previous replies…

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Sorry voor het spammen

View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Simons reageert specifiek met amines. Er zijn 2 formuleringen van Simons. De ene heeft 2% aldehyde en de andere 2% aceton (in deel A) met aldehyde reageert het op primaire amines (zoals amp of mda) en met aceton reageert het op secundaire amines (meth en MDMA bijvoorbeeld) Simons is alleen een aminetest.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
@fidelis op mijn profiel staat 0 deals, dus ik neem aan dat het alleen telt als je iets verkoopt, want ik heb al heel wat dingen gekocht.
@leefork340 er zijn "vertrouwensverkopers" op deze site. Ik heb veel dingen van één verkoper. Nooit een enkel probleem gehad van zijn kant. Ik heb een keer het adres op 1 nummer verkeerd gezet en voor $400 aan meth en cocaïne naar het verkeerde huis gestuurd.

View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Het deed echt pijn om die "complete deal" te raken toen ik de shit niet kreeg, maar het was mijn eigen schuld en het was een dure fout van mij. Ik ben er financieel nog steeds niet echt van hersteld. Ik ben op haar kopen 1/4 oz en shit die bestelling was het aankondigen van meth
En twee gram cocaïne
. Beide die ik eerder van de man kreeg en was blij met ook zijn ecstasy

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
nah ik voel dat, ik kocht 100 dollar aan verschillende drugs (cat, molly, etc) van iemand en ik denk dat het in beslag is genomen, maar ik heb toch betaald omdat hij het geld nodig had voor verzending. ik heb een tracking-nummer en alles, het zit vast in het magazijn scan sinds de 29e ... ziet er niet goed uit. ik weet 100 is niet veel, maar im broke lol

Het spijt me dat je dit is overkomen :c

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
98
Deals
21
Ik zeg dat je moet bestellen en wat geld moet uitgeven tot je de verkoper vindt die aan je behoeften voldoet .en lage prijzen bieden meestal ook een slechte kwaliteit.
& controleer beoordelingen :)