Question Ik ben nieuw hier, in behoefte van mensen die ketamine nodig hebben, maar alsjeblieft hoe kan ik de markt escrow hier gebruiken

Clark012

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 5, 2023
Messages
37
Reaction score
9
Points
8
Goedendag iedereen.....

Ik ben nieuw hier en ik werd geïntroduceerd door een collega hier die zegt dat het hier veiliger is.... Ik heb wat ketamine, maar ik ben op zoek naar mensen die bereid zijn om met mij samen te werken, zelfs van aangezicht tot aangezicht, in welk land dan ook. En ook alsjeblieft hoe kan ik de escrow methode van bbgate gebruiken ik heb hulp nodig alsjeblieft.
 

Austkan0@

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 21, 2023
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
Wat is de zuiverheid van Clark
 

alikuma009

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 20, 2023
Messages
22
Reaction score
7
Points
3
Enig idee hoe de Escrow werkt?
Het ziet er vreemd uit zoals de anderen die er zijn, het ziet er vreemd uit voor mij.??
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,712
Points
113
Deals
666
Wat is niet duidelijk voor jou?
 
View previous replies…

Austkan0@

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 21, 2023
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
Kunnen we hier aan Escrow werken als dat mogelijk is?
 

Clark012

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 5, 2023
Messages
37
Reaction score
9
Points
8
Ja natuurlijk mate zeer mogelijk om te werken aan escrow hier Okey. gewoon DM me laten we praten en waar precies.
 
View previous replies…

Austkan0@

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 21, 2023
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
Oké.
Stuur me je contactgegevens zodat we alles daar kunnen regelen en kom dan naar escrow voor een goede regeling.
Enig idee hoe je de escrow-methode hier gebruikt? Heb je het hier eerder gebruikt?
 

Cajun Gopnik

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 25, 2023
Messages
11
Reaction score
2
Points
3
Clark zit zo vol met onzin dat hij je geld probeert af te troggelen... dus zegt hij gemakshalve dat zijn product 95,9 procent puur is. En waar heb je die cijfers vandaan? Heb je daar een GC/MS? Als je zulke specifieke resultaten hebt, moet je toch wel een afdruk hebben die je kunt geven?
 

Austkan0@

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 21, 2023
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
Cajun Gopnik

bedankt voor de waarschuwing ❌🚯 maar om je de waarheid te vertellen ben ik zo overtuigd van het werken met ..CLARK012... eerst dacht ik dat het leidde tot oplichterij zoals je zei, maar de shit bleek geen oplichterij bro, ik bestelde een paar gram en het kwam allemaal door. Dus nu ga ik in voor volledige bestelling in de Escrow-forum nu gewoon dat ik vind het moeilijk met behulp van de escrow hier, maar ik zal gaan zitten en erachter te komen voordat de dag gaat naar beneden. Een klein advies voor jou, zet de angst voor oplichterij van je af en stel jezelf open om het voor jezelf te proberen beha. Bedankt voor je advies bh
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Hallo, wees beleefd en beledig geen andere forumleden. Geef je mening zonder kwaad te spreken.
 

Cajun Gopnik

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 25, 2023
Messages
11
Reaction score
2
Points
3
Er zijn zoveel aanwijzingen in wat je net zei die BEWIJZEN dat je VOL VERTROUWEN zit. Iedereen die het gesprek tussen deze accounts leest, kan zien dat de berichten van dezelfde persoon zijn.

De eerste aanwijzing is je gebrek aan beheersing van de Engelse taal.

Ten tweede zou zo'n correspondentie tussen twee gebruikers die betrokken zijn bij de activiteiten die jij probeert af te schilderen al lang geleden zijn verplaatst naar privéchat om voor de hand liggende redenen. niet voor iedereen te zien.

En volgens uw redenering van neem een risico en vertrouw een vreemde, waarom is de koper dan degene die een risico moet nemen en geld naar u moet sturen. Als je het product had dat je beweert te hebben, zou het voor zichzelf spreken en zou je geen problemen moeten hebben om "een vreemde te vertrouwen" en een klein bedrag te sturen voordat je om betaling vraagt om vertrouwen te wekken en je product te promoten...

DAAROM ROEP IK DE BEHEERDERS OP OM UW ACCOUNT EN UW ANDERE NEPPROFIELEN TE BLOKKEREN...TENZIJ DIT UW SITE IS...WIE WEET
 
Top