Ik ben een nieuweling en ik wil weten hoe ik scopolamine geneesmiddel moet verwerken

jimmythomas

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Jan 15, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo, allemaal. Ik ben hier ook nieuwsgierig naar. Zijn er twee soorten, één die je high maakt en één die anderen in staat stelt je te controleren? Ik kan wel wat duidelijkheid gebruiken over wat wat is. En als ik mijn partner de controle over mij wil laten hebben, hoe kan ik dan weten hoeveel ik moet inhaleren zonder dat ik er dood van ga? Ik ben gewoon zo geïnteresseerd in het algemeen.... En, @Jessica, welke soort verkoop je en is die nog beschikbaar? Op je profiel staat 'niet bij mij kopen'. 💀 😂

Bedankt!
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Als iemand je iets te koop aanbiedt op dit forum en er staat "Koop niet van mij", dan is het met een waarschijnlijkheid van 99,9% een oplichter. Als iemand escrow weigert, is de kans 110% dat het een oplichter is.
Gebruik alsjeblieft je hoofd.
 

Dawn_Shergill

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 8, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Van wat ik heb gezien, moet u rekening houden met de soorten datura zoals datura stramonium en datura metel. Deze soorten bevatten de alkanoïde scopolamine hydrobromide. Deze soorten komen voor in India en Colombia. Omdat scopolamine hydrobromide de dominante alkanoïde is in hun lokale soorten, hebben de criminelen in Colombia geen raketwetenschap nodig om scopolamine hydrobromide te isoleren van andere alkanoïden. Daarom gebruiken ze gewoon maceratie om de alkanoïde te extraheren, dus zelfs als het besmet is met andere alkanoïden zoals atropine, hyoscamine etc., kunnen ze het nog steeds gebruiken om hun slachtoffers te controleren en te beroven.

Conclusie:

- Zorg ervoor dat de zaden van Datura Stramonium of Datura Metel

- Je kunt gewoon maceratie gebruiken omdat isolatie van scopolamine hydrobromide niet echt nodig is omdat het al de dominante alkanoïde is.

Opmerking: Deze informatie is een voorbeeld van de scopolamine die door criminelen wordt gebruikt om te manupileren en misdaden te plegen en is niet bedoeld voor medische of farmaceutische doeleinden. De exacte dosering om iemand onder controle te houden met minimale bijwerkingen is niet bevestigd omdat de effecten van hallucinogene middelen van persoon tot persoon verschillen. Het is daarom het beste om het niet te misbruiken in een mate die kan leiden tot ernstige vergiftiging of de dood.
 
Top