Question Hoe pure amfetamine snijden?

Wendy

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2022
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Ik probeerde zuiver sulfaat te verkopen. Alleen om me te realiseren dat de gemiddelde zuiverheid 13% is en dat mensen meer dan 500 mg namen en op de IC belandden. Ze gaven zelfs de drug de schuld.

Zou cafeïne goed zijn om het te verminderen tot bijvoorbeeld 40%? Of zou een neutraal versnijdingsmiddel beter werken?

Dit versterkt actief de missie van BB. Het punt is om meer pure drugs te hebben. Als dit heroïne was, zouden mensen als vliegen neervallen. Het moet worden versneden, maar nog steeds het beste op straat zijn.
 

Marocamora

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 4, 2022
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Kan amfetamine gemengd worden met benzocaïne of lidocaïne? En kan het schadelijk zijn voor de consument?
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
Alles kan gemengd worden met amfetamine, maar ja benzocaïne en lidocaïne zijn gevaarlijk voor het hart en verhogen de bpm dus... geen goed idee.... meng met NAC of smtg die niet interfereren met de amfetamine effecten, meng niet met taurine, meng niet met gaba, meng niet met aspirine ect, en meng niet met cafeïne, guarana of andere stimulerende middelen, NAC is voor mij het beste omdat NAC veel goede effecten heeft op de gezondheid, vooral op de hersenen, en blijkbaar helpt het drugsgebruikers om hunkeren naar drugs tegen te gaan, dus... de beste keuze imo.

maar je kunt het mengen met magnesium denk ik, of aminozuur
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Eerlijk gezegd, als je amfetamine gaat mixen, zou je van dit forum verbannen moeten worden.

We promoten geen versnijdingsmiddelen!
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
je mengt omdat een amfetaminegebruiker niet denkt dat dit PURE amfetamine is en het zal leiden tot veel overdoses, je kunt PURE amfetamine verkopen als je beroemd en een serieuze verkoper bent.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Dit moet een van de slechtste excuses zijn die ik ooit heb gehoord.
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
Welke voordelen heb je als je pure amfetamine verkoopt? Als je amfetamine versnijdt met een goed product zoals NAC of smtg, is dat gunstig voor de gebruiker en voor jou, als alle markten amfetamine van slechte kwaliteit verkopen, kun je niet zeggen "hey ik verkoop pure amfetamine 98% vertrouw me jongens!" omdat iedereen dat zegt.

Gebruikers van speed nemen 200 mg speed om bepaalde effecten te krijgen, dus als je 98% pure speed verkoopt, stel je dan het aantal mensen voor die in één keer 200 mg pure speed nemen. Ze nemen jouw speed nooit meer, omdat ze meer bijwerkingen hebben dan goede effecten.
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
84
Points
28
Deals
1
Niet snijden. Vertel je klanten gewoon dat het sterk is.
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
Denk je dat gebruikers je zullen vertrouwen? Je moet bekend zijn in winkels en een serieuze verkoper zijn om PURE speed te verkopen...
 

Nacho

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 24, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Heb je er ooit bij stilgestaan dat het misschien de cafeïne is die je nu in je speed doet die de bijwerkingen en overdoses veroorzaakt? Vooral als je het mengt met speed?
Als je pure speed neemt, mag je geen cafeïnehoudende drankjes en Red Bull en deze energiedrankjes zijn net zo goed goed goed voor een overdosis. Eén Red Bull zorgt ervoor dat goede speed zich tegen sommige mensen keert en verandert een goede tijd in een enge en gevaarlijke tijd. Bestudeer hoe cafeïne het lichaam beïnvloedt, het is een totaal ander mechanisme dan amfetaminen. Cafeïne versnelt in de eerste plaats het hart met ALLEEN! Amfetamine versnelt het centrale zenuwstelsel een beetje en verspreidt zich via het centrale zenuwstelsel naar alle verschillende systemen in het lichaam.
 

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
sjit in bleekwater en geef het gratis als bruin verdomde kerel wat een klote vraag en ik verspil al die verdomde chemicaliën om je crackmix te verwijderen thnx neem 1 gram cafeine als het goed voelt vraag het dan nog een keer
 

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
pls ban cutters egoïstische mensen verkopen het voor meer en als ze sterven of te veel nemen is niet jouw verantwoordelijkheid de verkoop van gemengde sjit is als je zegt dat je amfetamine verkoopt je het verkoopt en niet een mix snap je me of misschien kunnen we elkaar ontmoeten, zodat ik een monster bestel als het te sterk is zal ik je helpen het te snijden.
 
Top