Heeft iemand hier IV 4-MMC Mephedrone geprobeerd?

TheMapleSyrup

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 7, 2024
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Vroeger was het waar dat mephedrone altijd naar kattenpis rook. Maar mensen hebben nu andere manieren gevonden om het te synthetiseren die geen geur afgeven. Het kan en wordt nu geleverd als een geurloos, heel licht, wit, pluizig poeder en het laat je nergens naar ruiken. FTIR test het nog steeds als puur.
 

mefistofeles

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
57
Reaction score
27
Points
18
hmm interessant, ik heb het dit jaar voor het eerst geprobeerd en sindsdien heb ik ongeveer 50gs gedaan.

Ik was me er totaal niet van bewust HOE VEEL ik rook.
Ik bedoel, ik wist dat ik rook, maar ik realiseerde me niet dat mensen het op 3 meter afstand konden ruiken.

Maar hoe kan een andere manier van synthese de geur wegnemen als de stof zelf hetzelfde is?

Ik weet dat het in HCl en kristalvorm kan zijn, maar ik denk dat HCl ook een geur achterlaat. Ik heb er veel over gelezen.

Misschien is het dan geen mephedrone?
 
View previous replies…

mefistofeles

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
57
Reaction score
27
Points
18
Deze schokken zijn hersenverlammingen, normaal na het misbruiken van krachtige serotonineverspreiders.

Het is mij bijvoorbeeld nooit overkomen na 3cmc, ik bedoel onlangs wel, maar na 3 maanden misbruik van meph.

Dit gebeurt door de downregulatie van serotonine .
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Ja, je kunt er min of meer uit afleiden dat het je hersenen zijn die zichzelf opnieuw proberen te bedraden nadat alle synapsen zijn doorgebrand. ;]
 
Top