Question gefluoreerde amfetaminen

sadow

Don't buy from me
Resident
Reaction score
63
Deals
11
Welke amfetaminen kunnen geïnjecteerd worden? In psyconautwiki staan er een aantal die een opgeblazen verbruik vertonen en andere niet? Ik heb 3-fma dat ze me per ongeluk hebben gegeven en bij het insuffleren is het erg pijnlijk en in de wiki staat er geen opgeblazen verbruik bij. Ze hebben een fout gemaakt in de bestelling. Ik heb pellets gekocht. Iemand een aanrader? Ik heb al 6 jaar geen amfetamine meer gebruikt en ik kan me niet herinneren dat het zoveel pijn deed.

Misschien is mijn neus gebroken van alle cocaïne die ik al die tijd heb gebruikt.

Vindt iemand het RC-thema leuk? Ik ontdekte het onlangs en het trok mijn aandacht. Maar de pillen, om 3fma te kopen koop ik echte amfetamine die goedkoop is.

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Ik las in een boek dat iemand echt schoon 4-fluoro had, twee keer gezuiverd en hij had geen last van sulfaat.De overeenkomstige aldehyde en propeen echter ... dicht bij benzil chloride indien in hete oplossing.

sadow

Don't buy from me
Resident
Reaction score
63
Deals
11
en hoe kan ik het zuiveren? Als het erg ingewikkeld is, kan ik het dan kristalliseren?

View previous replies…

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Reaction score
112
Als we het hebben over stoomdestillatie van FB zonder dure laboratoriumapparatuur, ik bedoel met een basisdestillatiekit + kookplaat + vacuümcompressor, hoeveel tijd kost het dan om 500 ml FB te destilleren en wat is de verwachte opbrengst in percentage? Waarschijnlijk moet de oppervlaktetemperatuur worden geregeld tussen 110-130, toch?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Ik kan het niet precies zeggen, maar basis is alles wat je nodig hebt, geen vacuüm nodig. Bovendien heb ik nog nooit 500 ml base gedestilleerd (exclusief oplosmiddelen).
Verliezen zijn praktisch 0 omdat je in feite je onzuiverheden en oplosmiddel verwijdert, niet het product.Over dit onderwerp heb ik zowel onder N2 flux als atmosferisch geprobeerd en het maakt niet veel verschil.
Je RM gaat maximaal naar 110 ish afhankelijk van in water oplosbare onzuiverheden, geen idee over de oppervlaktetemperatuur van de plaat, temp. wordt meestal gemeten met een sonde binnenin, het oppervlak van de plaat zegt je niet zoveel.
Het is belangrijk als je een plaat gebruikt om je apparaat in folie te wikkelen om het zo goed mogelijk te isoleren, voor snelle en probleemloze resultaten moet je hele installatie heet zijn tot het punt waarop de condensor de damp begint af te koelen.

sadow

Don't buy from me
Resident
Reaction score
63
Deals
11
Hallo, ik heb een reiniging gedaan met IPA, ik heb het gepubliceerd in de amfetamine zuivering thread als iemand het in de gaten wil houden en me een handje wil helpen.