- Reaction score
- 3
Ik ben een beginner op dit gebied, kan ik mijn eigen psychedelica bereiden, zoals psilocybe, LSD, mdma? zoiets als dit
↑View previous replies…
HIGGS BOSSON
Expert
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 719
De eenvoudigste psychedelica voor synthese zijn mescaline en TMA.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 0
Interessant, ik heb me nooit verdiept in de synthese van Mescaline, maar het is wel vreemd dat je het niet veel ziet bij de straatdealers, omdat het het eenvoudigste psychedelische middel is om te maken.
Om eerlijk te zijn vond ik Mescaline een van de moeilijkste moleculen om aan te komen, ik kon het 10 jaar geleden niet vinden en ben toen begonnen met het kweken en verzamelen van actieve Cactussen. Ik heb een behoorlijk zieke cactustuin en heb een eindeloze voorraad van mijn favoriete medicijn.
Ik neem aan dat, omdat het het eenvoudigste psychedelische middel is, het vrij moeilijk te verkrijgen is, waardoor het een zeldzamere stof is om te zien?
Om eerlijk te zijn vond ik Mescaline een van de moeilijkste moleculen om aan te komen, ik kon het 10 jaar geleden niet vinden en ben toen begonnen met het kweken en verzamelen van actieve Cactussen. Ik heb een behoorlijk zieke cactustuin en heb een eindeloze voorraad van mijn favoriete medicijn.
Ik neem aan dat, omdat het het eenvoudigste psychedelische middel is, het vrij moeilijk te verkrijgen is, waardoor het een zeldzamere stof is om te zien?