OK, nu weet ik waar mijn probleem ligt na het lezen van veel van uw inhoudspatroon. Dank u bij voorbaat. Mijn probleem is dus dat ik niet veel weet over de zuur-base theorie om efedrine te scheiden van pillen die ook theofylline bevatten. oké welke methode kan ik het beste gebruiken? Ik heb 2 methodes in deze inhoud, ik heb ook een methode in de Fester Cookin Crank video. Ik heb geprobeerd de 2 methodes in de fester video te volgen, maar het levert maar 1/5 van de totale hoeveelheid efedrine hcl op die ik extraheer. kort door de bocht, voor zover ik weet is alleen efedrine hcl oplosbaar in water en theofylline is oplosbaar in olie (niet polair). en als ik hiermee klaar ben en ephedrine hcl kristallen heb, ga ik verder met de reflux methode met Hypofosforzuur + Jodium (deze 2 ingrediënten staan klaar in mijn minilab). heel erg bedankt. nogmaals elk van mijn pillen bevat 12,5 mg ephedrine hcl & 120mg theophylline, ik heb 200 pillen uit elke doos. welke methode is goed voor mij om opnieuw te beginnen met de hoop op 100% resultaat. Ik heb nog 3 doosjes met pillen klaargemaakt