Cocaïne-extractie uit cocabladeren

sulpo

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2022
Messages
16
Reaction score
11
Points
3
Ik heb net gemaakt met bladeren, maar ik zal kopen thee en koken om te controleren of het een verschil hebben, zelfs ik keek uit en ik vind cocameel goedkoper dan thee en bladeren.
 

Hank Shrader

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 25, 2022
Messages
45
Reaction score
9
Points
8
Heb je de bladeren gekocht of heb je planten?
 

sulpo

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2022
Messages
16
Reaction score
11
Points
3
Ik koop ze, maar iemand anders vraag me voor zaden, maar mijn huis is te klein voor hebben bomen, maar ik denk dat ik kan zaden krijgen als iemand wil
 

Hank Shrader

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 25, 2022
Messages
45
Reaction score
9
Points
8
Is het mogelijk om in een garage te planten?
 

Hank Shrader

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 25, 2022
Messages
45
Reaction score
9
Points
8
Ik heb echter om informatie gevraagd en de cocaplant groeit nauwelijks buiten Colombia, Bolivia en Peru, dus ik denk niet dat het handig is om het te planten.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93

Beide werken, in deze synthese werd alleen thee gebruikt.
Ik denk dat het voordeel van het gebruik van thee is dat het niet te veel ruimte in beslag neemt, omdat de hoeveelheid cocabladeren groter is denk ik.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
De hoeveelheden die nodig zijn en de tijd die het kost om een cocastruik/boom van ware grootte te kweken, maken het niet de moeite waard om door te gaan met :). Het is beter om gewoon de thee/afgewerkte bladeren te kopen.
 

Hank Shrader

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 25, 2022
Messages
45
Reaction score
9
Points
8
ja, ik ben gaan kijken welke drug meer kost in Europa zoals je me adviseerde, blijkbaar is het cocaïne, dus als je het uit cocathee kunt halen en het is puur, is het misschien de moeite waard, anders zag ik dat er na cocaïne amfetaminen zijn, als duurste drug.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
De hier getoonde synthese van cocaïne is niet erg de moeite waard.

De prijs voor thee kan ongeveer 70 EUR/kg zijn, de prijs voor bladeren 38 EUR/kg.

Volgens deze synthese zou je ongeveer 210 kilo thee nodig hebben om deze synthese te voltooien, wat de kosten van de thee alleen al zou opdrijven tot 14.700 euro voor 1 kilo cocaïne.
Wat de bladeren betreft, er wordt gezegd dat er tussen de 750-1.000 kg bladeren nodig is om 1 kg pure cocaïne te synthetiseren, wat de prijs zou opdrijven tot 28.500 - 38.000 euro voor de bladeren alleen die je nodig hebt voor 1 kg cocaïne.

Ter referentie: Boeren in Zuid-Amerika krijgen tussen de 0,5 - 3 EUR betaald voor 1 kg bladeren, afhankelijk van hoe ze gedroogd worden voordat ze verkocht worden (lage prijzen voor ongedroogde bladeren, hogere prijzen voor luchtgedroogde bladeren). De prijs voor schijven/thee zou veel lager moeten zijn om deze synthese geschikt te maken voor commercieel gebruik. Als je een goede verkoper voor cocabladeren/thee kunt vinden, kan het de moeite waard zijn om door te gaan, anders niet echt.

Hoe dan ook, het is nog steeds een coole synthese en ik zou het kunnen doen omdat ik van cocaïne hou en graag zou willen proberen om mijn eigen synthese te maken, maar niet voor commercieel gebruik. :)
 

sulpo

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2022
Messages
16
Reaction score
11
Points
3
Ik kwam van de markt en de beste prijs die ik kan krijgen per coca blad is 11,52 euro per pond, en de coca thee zijn 6,28 euro per doos de doos heeft 100 theezakjes en ik weet zeker dat elk zakje gelijk is aan 5gr per zakje, maar ik zal het nu controleren.
 

Hank Shrader

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 25, 2022
Messages
45
Reaction score
9
Points
8
het ziet er erg interessant uit
 

sulpo

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2022
Messages
16
Reaction score
11
Points
3
juist , maar goed lol mijn fout 1 theezakje = 1 gr , lijkt te krijgen van de coca leavs is een betere deal
 

Hank Shrader

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 25, 2022
Messages
45
Reaction score
9
Points
8
waar heb je coca leavs gekocht?
 

sulpo

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2022
Messages
16
Reaction score
11
Points
3
op de markten zie je oma's met gigantische zakken coca leaves
 

sulpo

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2022
Messages
16
Reaction score
11
Points
3
eindelijk gekookt

ZOaC83mpeF
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Zieke man ziet er lekker uit!
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
wat kan worden gebruikt in plaats van:

H2SO4 5%
Kaliumpermanganaat
Ammoniakoplossing
Diethylether
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
>>>Diethylether
Petroleumether, waarschijnlijk
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Bedankt. Kun je iets zeggen over de andere chemicaliën?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Waarschijnlijk kun je H2SO4 en NH4OH vervangen. Bijvoorbeeld door salpeterzuur en natriumhydroxide, maar ik weet het niet zeker.
 
Top