Question Kan iemand mij vertellen wat ik nodig heb om een clandestien drugslab te runnen [Ik heb de PDF gelezen, maar kan het niet begrijpen].

bluewoods672

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Ik wil weten wat ik nodig heb om een clandestien drugslab te runnen. Ik heb de PDF over clandestiene drugslabs gelezen, maar het is moeilijk te begrijpen voor mij.
Uitleg zou me enorm helpen.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,891
Deals
1
Kun je zeggen welke chemische stof duur is uit deze lijst? Deze reagentia zijn ook veilig en legaal.
  • 100 g BMK-glycidaatethers (cas 80532-66-7; cas 41232-97-7; cas 5449-12-7);
  • ~20 g NaOH of KOH;
  • ~80 ml HCl (35%) of 100 ml H2SO4 (45%);
  • ~600 ml DCM of petroleumether;
  • ~100 g MgSO4 of Na2SO4;
  • ~500-600 ml gedestilleerd water;
  • ~50 g NaCl (optioneel);
Welke afbeelding bedoel je?
Het geeft bron met antwoord voor typische vraag, sommige mensen denken dat het veel gemakkelijker is om vragen te stellen als "Wat is a-Oil of wat is round bottom flask" in plaats van google te gebruiken. Natuurlijk zal ik dezelfde uitleg niet meerdere keren schrijven. Soms moet je zelf antwoorden vinden in plaats van met schuim om je mond antwoorden te eisen.
Je kunt de leverancier van p2np vinden via BB forum Listing.

edy's

Don't buy from me
Resident
Language
🇳🇱
Reaction score
46
Verkeerde start, als dit een stumbelnlock is, man denk na over wat er verder komt en of het je ding is, geen grap vriend, wees veilig en krijg meer info, haat het om te lezen dat een andere vriend zichzelf opblies of zijn gezicht verbrandde af, het is geen grap, het is een echte gevaarlijke baan, alsjeblieft onderschat het niet, im niet zeggen doe het niet, doe alsjeblieft meer reaserge voor je toutch iets,
Ik bedoel het als een vriend die het goed bedoelt en graag wil dat je erin slaagt.
Wees veilig