Question Kan iemand mij vertellen wat ik nodig heb om een clandestien drugslab te runnen [Ik heb de PDF gelezen, maar kan het niet begrijpen].

bluewoods672

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Ik wil weten wat ik nodig heb om een clandestien drugslab te runnen. Ik heb de PDF over clandestiene drugslabs gelezen, maar het is moeilijk te begrijpen voor mij.
Uitleg zou me enorm helpen.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Allereerst is de wil tot onderzoek het belangrijkst. Dit forum biedt alle informatie die je nodig hebt en die je zou kunnen vinden, vooral als je denkt aan het opzetten van een operatie die je leven als vrij man zou kunnen beëindigen.

Naast de berichten van G.Patton kan dit ook helpen:

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/set-up-your-garage-chemistry-lab.639/

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Het kost gewoon tijd en veel inspanning van jouw kant, omdat er zoveel aspecten zijn.

Het gaat niet alleen om apparatuur of chemische kennis, maar ook om het bouwen van de juiste infrastructuur voor de toeleveringsketen en vooral om het implementeren van veiligheid om niet gepakt te worden.

Neem de tijd

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Als je die vraag moet stellen, is de kans groot dat je je baan niet moet opgeven. lol

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Waarom worden deze domme vragen beantwoord en goede vragen genegeerd? Probeer je een cultuur van lepeltjes voeden van idioten te cultiveren?

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Ik denk dat vooral beginnersvragen direct advies zoals hierboven nodig hebben om meer veiligheid voor alle betrokkenen te garanderen.

Welke van je vragen werd niet beantwoord? Misschien kunnen we helpen

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Voor zover ik heb begrepen, zijn er nog andere problemen binnen dit onderwerp, zoals het basiskennisniveau van scheikunde (dat ik tot op zekere hoogte ook niet heb) van degenen die deze route uitvoeren of het advies niet 100% opvolgen.

Voor zover ik begrepen heb, is de manier om P2P te verkrijgen goed genoeg uitgelegd in dit topic en kon het succesvol worden uitgevoerd, terwijl de weg van P2P naar het eindproduct ook werd genoemd, maar tot nu toe niet kon worden uitgevoerd door de deelnemers van de thread die je linkte. Speciaal voor de Leuckart-reactie is er een uitgebreid verslag op het forum.

Corrigeer me als ik het mis heb, ik herinner me alleen dat deze post nog niet 100% succesvol was voor iedereen om verschillende redenen. Maar niet noodzakelijkerwijs omdat niet alle belangrijke vragen werden beantwoord.

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13
P2P is van hoge kwaliteit
N-formy is van hoge kwaliteit
Alle vragen in dit onderwerp zijn voor de volgende stap
Ik weet dat er (6 mensen) alleen op advies wachten voor de laatste stap.
En zoals ik hier enkele dagen geleden las
het antwoord is al gepost, maar het moet alleen gedecodeerd worden voor de normale gebruiker.

Nul gebruikers hier kunnen dit plaatje decoderen.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,889
Deals
1
Hallo, respecteer alle forumleden en wees beleefd alsjeblieft. We accepteren geen onbeschofte communicatie op ons forum. Iedereen verdient het om hier geholpen te worden.
Er zijn dezelfde vragen, ik heb dit thema al beschreven in vrijstaande topic P2P synthese uit BMK glycidaat ethers

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13

Hallo meneer @G.Patton de route die u wilt gebruiken is voor kleinschalige productie.
Zeer dure chemicaliën en een hoog risico om deze chemicaliën te kopen.

Daarom is het nodig dat we deze syntheseroute volgen die hier in de afbeelding staat.
Als iemand dit plaatje kan ontcijferen, is het mogelijk om A-olie te maken van alle legale producten.
geen zeer giftige chemicaliën nodig en de goedkoopste manier om het te maken.
Dit wordt vooruitgang genoemd.
Ik begrijp dat verkopers van chemicaliën niet van deze route houden.
Dat is logisch.
Maar ik ben hier om het op een legale manier te leren, zonder hoog op de lijst geplaatste chemicaliën die giftig en verboden zijn en daar veel te duur voor zijn.

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13
Ik heb veel respect voor mensen die echt antwoord geven op een vraag.
Ik heb genoeg van antwoorden die naar andere onderwerpen verwijzen. Dit is helemaal geen antwoord, maar alleen goed om verwarring te zaaien.
Ik begrijp dat het frustrerend kan zijn als dezelfde vraag meerdere keren wordt gesteld
maar dat hoort erbij. En antwoorden zijn altijd vrijblijvend.

ps: sorry, ik dacht dat ik in het topic van A-olie van saul zat

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Ik denk dat als je eenmaal de route wilt doen die de meeste chemici in Nederland in grote laboratoria doen (naast katalytische hydrogeneringsroutes), je te maken krijgt met zeer beperkte chemicaliën. Mijn ervaring is dat OTC-bronnen het hele proces alleen maar langer maken, routes minder schaalbaar en soms zelfs duurder.

Als je op zoek bent naar een meer ''legale'' manier om freebase of speed te maken, waarom kijk je dan niet naar de NaBH4/CuCL2-route?
Je moet het expertteam op dit forum ook begrijpen, als je vragen moet beantwoorden aan duizenden mensen maar ze zijn elders gepost, is het het makkelijkst om te adviseren om te controleren waar de oorspronkelijke informatie is gepost.

Over het algemeen is alles wat je nodig hebt voor je route al hier op dit forum te vinden.

1. P2P synthese uit BMK glycidaat ethers
2. 1-Fenyl-2-propanon (P2P) Leuckart aminering tot amfetamine en methamfetamine. Kleinschalige schaal.

Ook zijn er een aantal vaste gebruikers, naast het expertteam dat hier ervaring mee heeft en er eventueel voor geraadpleegd zou kunnen worden. Ik begrijp het probleem echt niet

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13
Nabh4 is verboden meneer en P2nP staat bovenaan elke controlelijst.
deze route is ook erg duur.
Je hebt het mis, grote laboratoria werken met legale producten als ze kunnen omdat ze normaal geprijsd en legaal zijn.
Waarom denk je dat apaan de NR 1 chemische stof was van 2009 tot 2018 omdat het legaal was en goedkoop 20€/kg om te kopen?

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13
P2nP wordt streng gecontroleerd, zelfs Poolse verkopers vermelden het niet meer op hun website omdat

je kunt het wel kopen, maar alleen echte privéberichten voor terugkerende klanten die het niet meer vermeld zien staan.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
hmm wat is uw richtprijs per liter freebase?
Deze route kan worden uitgevoerd voor 300 euro/liter, voor gewone mensen die geen tonnen precursors kunnen kopen kost het ongeveer 600 euro/liter, wat nog steeds oké is.
Ik weet zeker dat de laboratoria die dit wel doen, hun exacte routes niet delen. Vooral niet op internet.
Waar haal je dat vandaan? Ik zou gemakkelijk een aantal P2NP-verkopers kunnen noemen die het publiekelijk verkopen, omdat het niet illegaal is.

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13
al je antwoorden juist zijn en P2nP nog steeds legaal is, maar niet veilig om te bestellen.
de grootste verkoper in Polen van P2nP staat er sinds kort niet meer bij.
ook, als je de zoekbalk gebruikt, zijn er geen items meer te vinden.
Ze hebben hier een reden voor denk ik.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Ja, ik denk dat je gelijk hebt.

Ik zou P2NP echter nooit online kopen, er zijn goede alternatieve opties om het product in handen te krijgen.