Question Bruine methylon kristallen (problemen)

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Ik heb de bk-MDMA-kristallen gekristalliseerd, daarna heb ik het opnieuw gekristalliseerd met gedioniseerd water (om het zuiverder te maken) en het heeft nog steeds een bruine kleur (ik denk door onzuiverheden) en de kristallen ruiken naar methylamine, mijn doel is dat de kristallen transparant van kleur zijn.
 

Attachments

  • Int31KT6xf.jpeg
    Int31KT6xf.jpeg
    6.9 MB · Views: 338

BitcoinScam

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 29, 2023
Messages
56
Reaction score
30
Points
18
Van wat ik weet, moet de precursor, d.w.z. 2b34m, schoon zijn, dan 1 bij 2 moet er een zeer goed bad zijn na amineren in water en zuiveringszout, water alleen reinigt het product niet van methylamine na verzuren, er mag geen overmaat zuur zijn en de freebase oplossing mag niet verwarmd worden, het moet de hele tijd in een ijskoud bad bewaard worden. na 4 moet hcl poeder zuiver wit zijn, als het een andere kleur heeft - geel of bruin - zijn er onzuiverheden. Als we al zuiver fijn methylone hcl-poeder hebben, kunnen we het kristalliseren.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Minuut 0:44, zoals je kunt zien is de kleur van de 4-MMC kristallen oranje, en ik geloof niet dat zo'n groot laboratorium onzuivere producten synthetiseert.
 
  • Like
Reactions: Sig
View previous replies…

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
JNH0hTEpUO

Dezelfde kristallen zien er nu, na een tweede herkristallisatie, transparanter en lichter bruin uit dan voorheen.
 

BitcoinScam

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 29, 2023
Messages
56
Reaction score
30
Points
18
meer tijd u wassen met aceton en u kunt bijna zuiver kristal
 
View previous replies…

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Hoe worden de kristallen na kristallisatie/herkristallisatie gewassen met aceton en met welke hoeveelheden? Ik nam een klein bekerglas en voegde een beetje aceton en de bk-MDMA-kristallen toe en filterde vervolgens de aceton uit de bk-MDMA-kristallen met behulp van filtreerpapier.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
heb ik het goed gedaan?
 
Top