Vragen?

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,646
Solutions
2
Reaction score
1,723
Points
113
Deals
666
We zijn van plan geld te verdienen aan reclame voor DNM en chemische reagentia.

Met de ontvangst van fondsen in ons budget zullen we nog beter worden. We zijn van plan om:
- chemische en farmacologische studies van stoffen.
- reviews van laboratoriumapparatuur.
- video-instructies voor de synthese van stoffen.
- service voor het testen van reagentia (zal zich bezighouden met de aankoop en het testen van reagentia)
 

donkaz

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 27, 2024
Messages
19
Reaction score
20
Points
13
Heisenberg ik heb een paar ideeën voor adviezen die meer mensen op een legale manier kunnen aantrekken om zich hier aan te melden.
We zullen erover praten en is zelfs een must naar mijn mening om het hier te doen, ik zal ook uitleggen waarom..bezig tot zaterdag 18 ok
 

chemistrykid67

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 5, 2021
Messages
3
Reaction score
1
Points
1
Hallo meneer Heisenberg, ik heb een vraag over de extractie van thcp van base naar base. We hebben een methode, maar ik vroeg me af of u vragen, opmerkingen of zorgen hebt.
 

donkaz

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 27, 2024
Messages
19
Reaction score
20
Points
13
THCjd verlaten en gaan
Met THCjd veel beter zeiden al mijn vrienden en dor mij ook.
 

chemistrykid67

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 5, 2021
Messages
3
Reaction score
1
Points
1
Hallo, mijn excuses voor mijn laatste bericht, maar ik ben op zoek naar alles over thc-p. Mijn service is om in principe te surfen op het diepe web voor alle informatie over thc-p.
 

donkaz

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 27, 2024
Messages
19
Reaction score
20
Points
13
Zoeken naar THCJD
Werkt beter en langdurig 😉
 

Wasel

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2022
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Hallo, ik zag dat u veel video's op openbare YouTube hebt geplaatst. Bent u bezorgd dat openbare YouTube-video's de aandacht op deze site vestigen en de integriteit van de beveiliging ondermijnen?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,646
Solutions
2
Reaction score
1,723
Points
113
Deals
666
Ons doel is juist om de aandacht te vestigen op de site
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Ik heb in het verleden zo'n verpletterende teleurstelling meegemaakt toen ik het geluk had om een plek te vinden die zelfs 1/2 zo goed was als deze, met succes prachtige pure medicijnen kon verwerven en de overheid het dan sluit. In het ergste geval, als bbgate.com uiteindelijk verdwijnt door inmenging van de overheid, hebben we dan een waterdicht plan om elkaar weer te vinden? Ik lees alles hier zo snel mogelijk omdat ik het gevoel heb dat dit geluk een houdbaarheidsdatum heeft.
 
  • Like
Reactions: vis

feterdotexe

Don't buy from me
Resident
Joined
May 3, 2024
Messages
8
Reaction score
9
Points
3
Hallo! Ik heb een probleem, ik wil iemand een bericht sturen maar ik kan niet bij zijn profiel om hem een bericht te sturen. "Oeps! We zijn tegen wat problemen aangelopen" "Het profiel van deze gebruiker is niet beschikbaar". Ligt het probleem bij mij of is hij verbannen? Bedankt!
 
  • Like
Reactions: vis

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
Hij wordt verbannen of beperkt zich tot goede vrienden bekijken
 

litioned

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 4, 2023
Messages
9
Reaction score
4
Points
3
mijn aanbeveling is laat zien verkoper aanbod zichtbaar voor verdere bezichtiging, coz wanneer iemand set aanbod dan scam je ze verbergen en hij is nog steeds hier, weet mijn failt niet gebruikt escrow service :/
kan het worden gedaan?
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
Ik denk dat BB alleen wil dat je met escrow koopt...
 

feterdotexe

Don't buy from me
Resident
Joined
May 3, 2024
Messages
8
Reaction score
9
Points
3
De beste en veiligste methode om iets te kopen is via escrow. Escrow is een tussenpersoon, dus je kunt niet fout gaan.
 

litioned

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 4, 2023
Messages
9
Reaction score
4
Points
3
Ik weet het al, maar de thread /scammers
Is bijna leeg en het is niet coreleren met, zodat iemand kan denken dat directe betaling is geen risico

Maar ik zag een aantal profielen gemarkeerd als scammer, maar je kunt niet zien zijn zwendel aanbod
Ik denk dat foto's moeten worden gemarkeerd als scam aanbod en hield mogelijkheid om te zien op zijn profiel en uit te schakelen mogelijkheid te verwijderen account

Kan iemand als scammer gemarkeerd worden als we geen escrow gebruiken?
Of alleen escrow scammers heeft privilege zichtbaar worden gemarkeerd als scammer?
 

feterdotexe

Don't buy from me
Resident
Joined
May 3, 2024
Messages
8
Reaction score
9
Points
3
Hallo, hoe kan ik mijn account beveiligen? Is er een optie om mijn e-mail met 2FA in te stellen?
Als iemand mijn account wil kraken of iets dergelijks, wil ik dat mijn account beveiligd is.
 
View previous replies…

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,646
Solutions
2
Reaction score
1,723
Points
113
Deals
666
E-mail is niet beveiligd. Gebruik Element om weer toegang te krijgen tot je account. Gebruik voor 2fa bijvoorbeeld keepass of een andere app met eenmalige code op je smartphone (vergelijkbaar met google authenticator).
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
314
Reaction score
362
Points
63
LTZ3n6xScH


Ik ben vergeten of de 2fa verbonden is met je e-mail of je element account, omdat het naast alle element instellingen staat, maar hoe dan ook, je kunt je account beveiligen ^_^

nevermind sorry, ik had niet gezien dat heiseinberg al had gereageerd omdat het "bekijk vorige reacties" ding om de een of andere reden niet verscheen.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
314
Reaction score
362
Points
63
hoe lang moet ik wachten om een handtekening te krijgen? :3
 
  • Wow
Reactions: vis

spacetruckin

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 8, 2023
Messages
40
Reaction score
9
Points
8
Ja, dank u. Dat zal ik doen. Kun je me vertellen hoe ik een "temp pm link" moet sturen? Ik heb geen idee, maar ik heb deze kennis de komende week nodig op dit forum. Als je tijd hebt? Geweldig!!! Zo niet dan zal ik verder zoeken en kijken of ik het kan achterhalen. Mijn computervaardigheden zijn waardeloos omdat ze zijn uitgevonden toen ik geen toegang meer had. Alles is gloednieuw voor mij, ik voel me echt oud. Maar ik dwaal af, ik kom er wel... met een beetje hulp van mijn vrienden... Dankbaar (spacetruckin)
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Ik moet nog leren hoe ik door de site moet navigeren. Waar is het juiste forum en de juiste manier om te vragen of iemand 521097-97-2 (R)-1-(3,4-Methyleendioxyfenyl)-2-propanol te koop heeft?

Het is het tussenproduct van fase 1 van de MAPS cGMP-synthese van multi-kg.
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Je noemde ook het testen van reagentia. Waar kan ik spullen naartoe sturen om getest te worden? Ik wil bijvoorbeeld weten of ik met succes alle subcomponenten behalve Safrole uit mijn Sassafras olie heb verwijderd met behulp van twijfelachtige experimentele methoden anders dan gefractioneerde destillatie.
 
  • Like
Reactions: vis
Top