Amfetaminesynthese van P2NP via Al/Hg (video)

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
--Sorry, maar de bewerkingstijd was voorbij...
En een tweede ding dat een vraagteken boven mijn hoofd doet verschijnen. In de synthese gebruiken we IPA en na toevoeging van NAOH wordt er een bovenlaag gevormd die bestaat uit IPA/amfetamine, aan deze laag voegen we het zuur toe. Waarom verwijderen we niet eerst de IPA en schakelen dan over op aceton?
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
@William Dampier kunt u dit alstublieft uitleggen, ik wil het precies weten. Tot nu toe nam ik altijd aan dat isopropanol, aceton of methanol en ethanol bijna even geschikt zijn, omdat het sulfaat slecht of helemaal niet oplosbaar is in al deze stoffen, daarom ben ik nu verbaasd. Je kunt me ook per gesprek antwoorden als dit uit de hand zou lopen, maar geef me dan alsjeblieft een verklaring.
 
Last edited:

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
In een grote hoeveelheid isopropylalcohol zal een kleine hoeveelheid zoutamfetamine niet kristalliseren totdat het verdund is met aceton of verdampingsalcohol. Als de hoeveelheid alcohol klein is, zijn er geen problemen. Dit is een opmerking, geen axioma. Het hangt allemaal af van de concentraties, maar als je het maximum moet krijgen, zei ik hierboven.
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43
wanneer je aluminium met water wast, moeten we het wassen tot we helder water hebben?
Bij elke wasbeurt is het water helderder, maar na 2 of 3 wasbeurten is het altijd een beetje grijs.
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Dat is goed om te weten, dat zal mijn advies zijn in de toekomst. Ik zal de geëxtraheerde amfetamine ook spoelen met aceton om de hoeveelheid IPA niet te vergroten. Het is moeilijk om de hoeveelheid IPA in de afgescheiden fase te verminderen. Het filter kan alleen met water of ook met aceton worden gespoeld. De twee oplosmiddelen kunnen niet optimaal gescheiden worden, maar de IPA in de aceton kan na terugwinning omgezet worden in aceton, waarvoor ik instructies heb.
 

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18

Het kwikchloride was voor mij net zo geldig. Voor jou is het misschien gemakkelijker te krijgen. Nitraat kostte me veel in Spanje, maar chloride werkte net zo goed.

Hoewel ik ook kwiknitraat in Rusland heb gekocht
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43
Na wat synthese heb ik nog steeds een aantal vragen...

1)

2) wanneer je de P2NP-oplossing hebt toegevoegd, zegt de video dat we moeten wachten tot het borrelen stopt ...
maar na lange tijd hij blijven doen zeer weinig bubble ... en ik heb de indruk dat als ik wacht te lang, mijn rendement is slechter in het einde
Kunnen we dus stoppen met kleine belletjes?
 

danil1398

Don't buy from me
Member
Joined
May 2, 2022
Messages
11
Reaction score
0
Points
1
Kan ethanol 96% worden gebruikt in het proces in plaats van isopropylalcohol 99,8%?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Het is goed
Je moet het einde van deze reactie afwachten en stoppen met borrelen. Je kunt ook de reactiemassa ~30-60 minuten op 50 graden verwarmen om de opbrengst te verbeteren.
 
Last edited by a moderator:

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43

ja

De reden dat ze isopropyl gebruiken is omdat het wereldwijd legaal is.
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Is kamertemperatuur een reden voor het succes van de synthese? Wat is de juiste graad daarvoor?
 

danil1398

Don't buy from me
Member
Joined
May 2, 2022
Messages
11
Reaction score
0
Points
1
Bedankt voor de antwoorden. Ik heb nog een paar vragen.

Na amalgamatie en wassen met toevoeging van P2NP trad er een snelle heftige reactie op. Daarna werd het een zeldzame grijze vloeistof waarin kwik begon te verschijnen.
Komt dit door een slechte bereiding van kwiknitraat. Is er misschien te veel kwik.

Graag meer duidelijkheid over de bereiding van kwiknitraat.
Kwikzuur en salpeterzuur. Hoe lang moet er verwarmd worden tot 60 graden.
 

danil1398

Don't buy from me
Member
Joined
May 2, 2022
Messages
11
Reaction score
0
Points
1
We hebben gevogelte nitraat gemaakt volgens de video instructies hier op het forum, maar ergens lazen we dat stikstofzuur en kwik verwarmd moeten worden op 60 C omdat alleen dan een levend nitraat ontstaat.

1. Kan ik de rest van het levende nitraat dat ik niet gebruik voor synthese bewaren? Zo ja, waarin moet het worden bewaard? Welke houdbaarheid heeft een zo bereid levend nitraat?
2. Als aluminium shampoos, Laboratorska aluminium korrels werden gebruikt voor synthese, zou het beter of slechter dan folie? Kan vermoeiend zijn om stukjes te snijden van 1,5cmx1,5cm
3. Tijd van voltooiing van amalgaam aluminium; Wanneer 1l gedestilleerd water wordt geplaatst in de kolf, levend nitraat en aluminiumfolie in stukken - de synthese zegt voor 10-15 min, terwijl donker is kleur en kleine belletjes, ik denk van dat deel. De vraag is wat als het blijft voor te lang, zeg 30 minuten, wat zijn de houdingen van het?
4. Is er iemand een concrete, nauwkeurige en betrouwbare link om levend nitraat te kopen in de EU, maar stuur particulieren en geen bedrijven? Of heeft iemand van jullie hier voor de verkoop van levend nitraat?
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Als je verdund salpeterzuur gebruikt, kan het verkeerde kwikzout worden gesynthetiseerd (kwik(I)nitraat in plaats van kwik(III)nitraat). gebruik geconcentreerd salpeterzuur.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
maar als we de juiste mol gebruiken in de kwiknitraatvergelijking, kan zelfs 50% salpeterzuur worden behandeld als geconcentreerd met de juiste mol synthese, ja?

Hg + 4HNO3 ----> Hg(NO3)2 + 2NO2 + 2H2O,
 

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
@ASheSChem

Hoi, ik heb hetzelfde probleem als jij, maar ik was het met koud kraanwater. Was jij het met koud gedestilleerd water?
 

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 28, 2022
Messages
74
Reaction score
32
Points
18
2.Gebruik folie, granulaat is te reactief.Doe folie in een koffiemolen of vorm met de hand losse balletjes.Dunne vierkantjes zijn te reactief, het zal gaan schuimen en mogelijk uit de kolf ontsnappen of dampen afgeven.
3.Je kunt het zowel te lang als te kort laten staan.Het beste geval is te lang maar idealiter wil je het gebruiken zoals het net klaar is: meeste aluminium naar boven, niet te heftig borrelen, grijs neerslag, afgieten en gebruiken.
4.onyxmet had vroeger, nu niet meer op voorraad maar de moeite waard om te checken.Je kunt ook kijken op olx.pl, allegro.pl.Google translate om de chemische naam te polijsten.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Je kunt het in een goed afgesloten donkere kolf in de koelkast bewaren voor onbepaalde tijd.
 
Top