aaronstevens (valentino cartel)

Status
Not open for further replies.

dark9999

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 27, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
3
waar is mijn bestelling? ik bestelde 100g cocaïne maar ontving slechts 98.5g ik bestelde heroïne van valentino kartel en nog steeds niet ontvangen dat nog????? heb bericht hem op sessie. via e-mails geen antwoord!
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
We zouden nu een lijst moeten maken van al het geld dat hij heeft opgelicht... Het spijt me broer
 
View previous replies…

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
aayyyyy en de LSD is 25E-N.... 1 klant ligt nu in het ziekenhuis
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Ik heb bewijs van de distributie dat zegt dat het bitter is, al het andere is in een geheime chat, maar ik kan je geven wat ik kan en wat ze toestaan.


OmZSOBk59K
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
681
Points
93
Deals
65
Verbaast me niets. Aaron heeft toegegeven dat hij fentanyl-gekruide oxycodon verkoopt.
 

american gopnik

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 18, 2023
Messages
28
Reaction score
16
Points
3
Waar heb je het over? Jij hebt beide kanten van het gesprek geschreven... ten eerste, wie zou bij zijn volle verstand al deze informatie op openbare forums zetten zodat iedereen het kan zien?

Waarom is dit account (deze accounts) nog niet verbannen van de site?

U bent te onwetend om te begrijpen waarom een gemiddelde man uw frauduleuze aard van een mijl afstand kan herkennen.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
681
Points
93
Deals
65
Het screenshot is een screenshot van een gesprek tussen Cut en een van Aarons slachtoffers.
 

bulltime

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 31, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Verkoopt aaron hier nu niet eens? Ik kan hem niet vinden.
 
View previous replies…

american gopnik

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 18, 2023
Messages
28
Reaction score
16
Points
3
Als iemand stom genoeg is om van deze man te kopen, verdien je het om opgelicht te worden. Hij denkt dat hij slim is met zijn "Ik bestelde 100 g en ontving slechts 98,5" valse klachten. Het is zo makkelijk te zien dat hij meerdere accounts gebruikt
 

dark9999

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 27, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
3
na bro legitiem bestelde ik 100g ik ontving 91,5g ik vertelde hem erover en hij zei dat hij de rest opnieuw zou verzenden. 2 dagen later kreeg ik 7 gram via de post, dus ik stuurde hem een berichtje dat hij 1,5 gram te weinig had, maar hij heeft me nooit teruggebeld.
bestelde 100g H het is nooit aangekomen. werd verondersteld te worden getraceerd ik heb nooit de tracking ontvangen. iv voortdurend messaging hem geen antwoord. ik wil niet klinken als een kut, maar ja in totaal op de coke was het 1.5g te kort klinkt als een nep klacht, maar het is de waarheid. ik heb e-mails ontvangen vandaag van valentino kartel, maar ik wil een terugbetaling. ze bereid zijn om een 50% opnieuw te verzenden, maar ik ben niet voor. Het is de eerste keer dat ik zaken met hem doe. Mijn account ziet er nep uit omdat ik hier nieuw ben. Ik denk niet dat ik bij hen zal kopen tenzij hij het probleem oplost en als ze dat doen, waarom probeer je het dan niet opnieuw met hen? Fouten gebeuren, dat begrijp ik. Je kunt dark net niet vertrouwen, want iedereen kan achter een scherm zitten.
 

american gopnik

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 18, 2023
Messages
28
Reaction score
16
Points
3
Iemand die anderen bedriegt, is het ergste uitschot dat er bestaat. Ga naar buiten en verdien je geld door eerlijk werk te doen. Dit soort mensen zijn narcistisch en ze voelen niet eens wroeging voor het onrecht dat ze doen... alsof de wereld hen iets schuldig is. Of ze zijn boos op de wereld omdat hun leven shit is. Het is jouw EIGEN FOUT dat je leven shit is, jij verdomde loser.
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
We zijn het hier helemaal mee eens, we doen ons uiterste best met al onze middelen om deze problemen op te lossen, wees voorzichtig broer.
 
View previous replies…

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
681
Points
93
Deals
65
Jouw zuur heeft letterlijk iemand in het ziekenhuis doen belanden omdat het nep is.
 

american gopnik

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 18, 2023
Messages
28
Reaction score
16
Points
3
Je kunt je eigen clusterfuck niet eens bijhouden - wanneer vond de zuurbestelling plaats en hoe kan een stuk vloeipapier of gel iemand in een ziekenhuis genezen? Ik hoop echt dat karma snel met een honkbalknuppel op je deur klopt...
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
AAN IEDEREEN DIE DENKT DAT ONZE ORGANISATIE OPLICHTERS ZIJN

Hier spreekt de baas van de hele organisatie

Ten eerste wil ik iedereen bedanken die Valentino Cartel heeft gesteund tijdens deze moeilijke periode en we willen jullie laten weten dat jullie steun niet onopgemerkt blijft, we waarderen jullie echt allemaal.

Recentelijk hebben we een aantal hatelijke, negatieve commentaren gezien over onze organisatie en dat maakt ons verdrietig. We begrijpen al jullie frustraties, maar het is niet prettig om te zien dat onze trouwe klanten zich tegen ons keren na één verkeerde handeling.

Om de dingen op te helderen, het lid dat deze sector van het bedrijf runde is gearresteerd en zijn sessie, prototnmail en telegram zijn allemaal gecompromitteerd. De gegevens op zijn apparaat zijn versleuteld, dus jullie hoeven niet bang te zijn dat jullie gevaar lopen, maar we denken dat het het beste is om een ander e-mailadres te gebruiken. Door het verlies van de berichtendiensten heeft het nieuwe lid dat is toegewezen om deze sector te behandelen geen eerdere informatie, dus alles wat hij nu doet is nieuw voor hem. Dat betekent dat hij geen van de oude klanten of hun bestellingen kent, daarom vraagt hij mensen om betalingsbewijzen en de berichtengeschiedenis met het oude lid. Elke besteller kreeg een bestelnummer toegewezen dat op zijn telefoon werd opgeslagen. Op die manier konden ze de trackingnummers doorgeven aan het verpakkingsteam. Na de arrestatie van dit lid zijn we ontzettend veel informatie kwijtgeraakt en op dit moment proberen we zoveel mogelijk informatie te verzamelen zodat we de problemen kunnen oplossen. Het andere probleem is inbeslagname, veel van onze pakketten die zijn verstuurd zijn onlangs in beslag genomen en onze belangrijkste magazijnen in Frankrijk en Duitsland zijn gesloten, waardoor onze organisatie verder wordt belemmerd. De afgelopen drie weken waren extreem klote als ik eerlijk ben tegen jullie.

Veel van jullie hebben gezegd dat we oplichters zijn en daarom ben ik zo transparant tegen jullie. Alle klanten die dit nieuwe lid wegwijs maken op deze site worden enorm gewaardeerd. Hoewel ik net heb gezien dat onze verkooprechten zijn ingetrokken, wat jammer is om te zien. Stuur ons een e-mail voor vragen. Het belangrijkste is om het vertrouwen te herstellen dat hiervoor is opgebouwd. Dat willen we doen door iedereen een reship van maximaal 75% te geven, afhankelijk van hun situatie. Stuur ons een e-mail met het bewijs van de transactie, je oorspronkelijke bestelling, hoeveel of niets ervan is aangekomen en je afleveradres. We kijken uit naar nieuwe zakelijke kansen die op ons pad komen.

Info over Bestellingen geplaatst tussen 25 sept en 2 oktober zijn voor onbepaalde tijd verloren gegaan. Alle nieuwe bestellingen die vanaf 5 oktober zijn gedaan, zijn verwerkt, tenzij ze via de bbgate-site zijn gedaan. Bedankt voor uw begrip. Blijf veilig mijn mensen.

De Baas
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
681
Points
93
Deals
65
Terwijl aaron goede zaken deed met velen en over het algemeen op een goed tempo zijn bestellingen deed, was alles over hem voor mij vanaf het begin verdacht omdat ik kon zien dat hij niet echt betrokken was bij de gemeenschap voor persoonlijke doeleinden en ook zijn brede voorraad die nooit op dezelfde plaats bij elkaar leek te zijn, leek voor mij gewoon op 'Darknet Vendor 101', Hoe dan ook, dropshipping is een modern bedrijfsmodel, maar ik vond het afgezaagd om deze vorm van reclame te maken terwijl je duidelijk niet de man bent :D Door zijn verdachte gedrag kweekte ik echt veel wrok tegen hem, omdat hij deze geweldige community zou misbruiken voor zijn persoonlijke gewin.

Met leugens kom je meestal niet ver, maar in dit geval werd het intrigerende complot dat Aaron om zich heen heeft gecreëerd en de vele andere personages (kopers en verkopers) die hij op deze marktplaats heeft, op 29 augustus van dit jaar voor mij ontmaskerd. Toch had ik geen zin om er iets aan te doen, omdat het hebben van verschillende identiteiten op het darkweb iets heel gewoons is en iets wat ik ook doe.

Toch was het 22 augustus toen een gebruiker contact met me opnam op Breaking Bad en vroeg om een grote verscheidenheid aan drugs, maar voornamelijk Oxycodon voor privégebruik. We raakten in gesprek en een week later was het pakket onderweg. Op dat moment nam de koper weer contact met me op met het volgende bericht:

So at this stage I would like ya'll to take a break, open session and see if that ID might be familiar to you :D

Het verhaal gaat verder...

Omdat ik nog nooit eerder contact had gehad met aaron in een sessie, kon ik niet zien wat er ging gebeuren en nam ik contact op met de gebruiker met een lui bericht 'Yo Gordon' om hem te laten weten wie ik ben.

2 uur en 2 minuten later werd mijn berichtaanvraag geaccepteerd. De gebruiker antwoordde:

Toen ik verder ging met hem te confronteren door te zeggen:
Hij zei de hele dag niets, hoewel hij daarvoor ZEER responsief was en in de VS was het nog steeds middag.
Ik bleef graven:
Hij kwam naar buiten en zei:
I got some fugazi explenations as to why my customer was referring him to me, because aaron is supposed to be a big Oxycodone supplier in the US :D :D Voor mij is het vrij duidelijk :)

De BB gebruiker die mij het profiel heeft gestuurd heeft ook een dag niet gereageerd en zei toen:

Toen ik antwoordde:
Ik kreeg geen antwoord, toen het pakket werd afgeleverd werd er nooit meer contact met me opgenomen maar het account is nog steeds actief vanaf vandaag (laatste keer actief: 9 oktober 2023)

Dat laat misschien wat ruimte voor interpretatie, maar voor mij is het vrij duidelijk.

Uit de gegevens die ik kan zien in het adres blijkt dat de persoon achter het account uit de VS komt! (Vraag me niet naar zijn adres :D)

Ik zou verder kunnen gaan met het toevoegen van bewijs van bovenstaande verklaringen (screenshots + video's) die ik heb, maar het is een verspilling van tijd en energie!

Andere situaties die hebben geleid tot mijn mening over aaron zijn:

1. Toen ik net begon als verkoper had ik gebruikers zoals Chobeskunk en 2 andere mensen uit Frankrijk wachten op een antwoord van aaron voor meer dan 3 weken al na het plaatsen van een bestelling en het verzenden van munten, het letterlijk nooit gestopt sinds dat mensen kwamen hier zo nu en dan met hetzelfde probleem van worden ghosted voor weken en dat is 4 maanden geleden.
Ghosting na het nemen van een bestelling=oplichterij
2. Zijn cocaïne werd getest op 70%, geadverteerd op 90% +
3. Mensen bestelden meth, kregen 4MMC
4. Hij geeft toe dat hij Oxycodon doorspekt met Fentanyl verkocht op Session.
5. Posten over 95% 4MMC maar vuile troep verschepen naar klanten. Als dit uitkomt zegt hij echt dat hij het heeft afgehandeld door met het vliegtuig naar het lab te vliegen om het werk van zijn chemici te verbeteren.

Jongens, dit is allemaal zo slecht, ik kan niet geloven hoe dit zo lang en ver door kon gaan en hoe deze man nog niet verbannen is? Het was belachelijk om naar te kijken, maar eerlijk gezegd, willen we dat soort aandacht dat een gebruiker die drugs kocht op Breaking Bad in het ziekenhuis belandde? aaronstevens moet weg en elk van zijn nevenaccounts!

Ik vraag me echt af hoeveel geld hij van mensen heeft opgelicht.

Ik dring echt aan op de noodzaak van gedwongen escrow-transacties op Breaking Bad, iedereen die mensen buiten het forum om oplicht zou onmiddellijk gebanned moeten worden als het niet is toegestaan door de admins.
 
View previous replies…

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Ik kan de 98% toevoegen!!! SUPER AMPHETAMINE was inderdaad maximaal 70% na het drogen en ook, ik leid een bedrijf dat nu binnenkort het 27e lab opent en ik slaag er nog steeds in om klanten of zakenpartners te antwoorden in een tijdspanne van 10 min - 2 uur, afhankelijk van hoeveel ik moet doen, waar hij in tegenstelling maar liefst 8 dagen nodig had denk ik ... nou ja, ik weet niet zeker hoe dit zo lang heeft kunnen duren.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
681
Points
93
Deals
65
Er was één persoon voor nodig om de klacht in te dienen en hem te ontmaskeren voor zijn daden, ik ben blij dat het eindelijk gebeurd is!
 

J03703

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Aug 27, 2023
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Dat is zo sus, het lijkt erop dat Aaron zich een beetje vergist heeft, ik denk dat dat gebeurt als je met zoveel nevenaccounts jongleert dat je vergeet wie je moet zijn.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
681
Points
93
Deals
65
Het is echt heel gevoelig voor mij, ik weet het eerlijk gezegd niet. Vooral dat deze gebruiker nooit meer contact met me heeft opgenomen, ook al was de levering perfect, dat is ongebruikelijk.
 

Jackie Moon

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 5, 2023
Messages
1
Reaction score
5
Points
3
Gordon, ik heb niet half zoveel inzicht in deze wereld als jij, maar in mijn land ben ik een sluwe oude vos in het vak en Aarons gedrag was vanaf het eerste moment verdacht.
Ik hou hem al een jaar in de gaten, hoe arrogant hij andere verkopers probeert neer te halen. Maar het lijkt erop dat ik ook oud word, want de tijd verstreek, ik zag de positieve beoordelingen zich opstapelen en het kwam gewoon in me op dat het misschien het proberen waard is...
Toen brak het schandaal uit, gelukkig voor mij. Gelukkig ook voor jou, want je hebt hem in korte tijd praktisch verslagen met je betrouwbaarheid.
Dus ik kom binnenkort bij je langs voor een beetje amfetamine, als je het niet erg vindt... 😇😂😂😂
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
681
Points
93
Deals
65
De meeste dingen zijn zo voor de hand liggend, dat inzicht niet echt nodig is denk ik :) Maar je kunt natuurlijk altijd contact met me opnemen en dan kunnen we kijken of we een opdracht voor je kunnen uitvoeren! Natuurlijk vind ik het niet erg :D :D :) :)
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Dit alles ontvouwt zich en het is nog erger dan ik me had voorgesteld, vooral gezien de reputatie en het vertrouwen dat hij ooit had binnen de gemeenschap. Aaron's acties daarentegen zijn een schril verraad aan iedereen hier en moeten absoluut worden ontmaskerd.

Mijn contacten met Aaron over een grote bestelling naar Zuid-Korea, ter waarde van meer dan duizend dollar, brachten een aantal alarmerende verschillen aan het licht:

  1. Hij noemde een ongewoon hoge prijs, bijna vier keer de conventionele prijs.
  2. Ondanks de hoge prijs gaf Aaron geen trackingdetails en kwam steeds met dubbelzinnige excuses.
  3. Na verloop van tijd werd het pijnlijk duidelijk dat hij geen bewijs had van de zending en ook geen idee had waar de zending zich bevond, hoewel hij herhaaldelijk verzekerde dat de zending uiteindelijk zou worden afgeleverd.
Mijn pogingen om enige vorm van genoegdoening te krijgen, een volledige of gedeeltelijke terugbetaling, of zelfs een nieuwe zending, werden niet beantwoord en de claim was duidelijk dat er geen terugbetaling mogelijk is voor een dergelijke bestelling. Het patroon van Aaron lijkt er een te zijn van het uitbuiten van de ingewikkeldheden en uitdagingen van het verzenden, vooral naar lastige bestemmingen zoals Zuid-Korea door gewoon niets te verzenden en te beweren dat het gewoon een moeilijke plaats is om te verzenden en dat een terugbetaling geen zin heeft.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
681
Points
93
Deals
65
Ik kan me alleen maar de totale schade voorstellen die financieel en zelfs fysiek is veroorzaakt. Er is geen wroeging en het zal op geen enkele manier te vergeven zijn dat iemand met nepmedicijnen naar het ziekenhuis is gebracht.

Het BB team zou moeten ingrijpen om elk bericht over zijn e-mailadres te verwijderen, als eerste stap om de schade te beperken!

Misschien heeft hij nu ook wel de titel 'oplichter' verdiend, dat zou ik waarderen. :)
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,646
Solutions
2
Reaction score
1,723
Points
113
Deals
666
@aaronstevens en anderen

Het BB team is zich er terdege van bewust dat arrestaties voorkomen in onze business. Niet elke arrestatie vernietigt een bedrijf.
Zodra het nieuws bekend werd dat @aaronstevens in de problemen zat, nam hij onmiddellijk contact met ons op en vroeg ons om alle bestellingen te annuleren zodat mensen hun geld terug konden krijgen.

Ik ben me er ook van bewust dat @aaronstevens het verlies van zijn bedrijf probeert te beperken en zich inspant om de meeste bestellingen bij klanten af te leveren.

Totdat de situatie zich stabiliseert hebben we tijdelijk alle aanbiedingen van @aaronstevens verborgen. Zodra de meeste problemen zijn opgelost, kan @aaronstevens doorgaan met handelen op BB, maar niet met het publiceren van messengers contacten zodat alle deals via escrow gaan.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
681
Points
93
Deals
65
Dit is geen excuus voor het verkopen van namaakproducten die kopers blootstellen aan een fysiek gevaar, zoals zijn LSD
Dit is precies wat Breaking Bad probeert te elimineren van de drugsmarkten, verkopers die hun consumenten uitbuiten omdat ze niet beter weten.

Lees alle beschuldigingen hier in de thread, het gaat gewoon verder dan wat dan ook dat kan worden gerechtvaardigd door een arrestatie die hem/het team zogenaamd een paar dagen blokkeerde om zaken te doen. Waar deze thread over gaat is veel groter
 
View previous replies…

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,646
Solutions
2
Reaction score
1,723
Points
113
Deals
666
Ik vraag niet om laboratoriumtesten. Bekijk op zijn minst het slachtoffer en zijn verhaal. Wat hij gebruikte, hoeveel, wat waren de symptomen, bewijs dat hij het bij Aron kocht. Alleen dit.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
681
Points
93
Deals
65
Ik denk dat het mogelijk moet zijn om dit via Cut te krijgen, aangezien hij contact heeft met de koper. Als er een bewijs van TXID is, is dat nog beter.
@NoCutt Kun je iets repareren? :)
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
681
Points
93
Deals
65
Alle e-mailcontacten zijn nog steeds zichtbaar op zijn profielpagina
 

american gopnik

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 18, 2023
Messages
28
Reaction score
16
Points
3
Ik denk dat het duidelijk is dat de beheerders van de site de hele tijd met deze onzin bezig zijn geweest
 
Status
Not open for further replies.
  • If you charge someone with scam, you must provide proofs!
    Unsubstantiated accusations will not pass moderation! Inconclusive evidences also will not be accepted.

Top