- Reaction score
- 16
Ik wou echt dat het niet zover zou komen, maar ik heb mijn geduld verloren.
De afgelopen maanden heb ik zaken gedaan met aaronstevens.
Aaronstevens was zelfs de eerste online verkoper waar ik zaken mee deed.
En we hebben een behoorlijk aantal succesvolle deals gesloten.
Zelfs toen de producten niet kwamen opdagen, verzond hij ze zonder aarzelen opnieuw.
maar...
een paar weken geleden maakte ik een bestelling voor 1kg speed met track & trace verzending.
Ik ontving de track & trace niet en slechts de helft van het product kwam opdagen.
Ik klaagde bij hem en we spraken af de ontbrekende 500g opnieuw te verzenden.
Vrijdag (29 september) heb ik een bestelling geplaatst voor een extra kg speedpasta die samen met de ontbrekende 500g zou worden verzonden.
Toen ik de betaling deed, hoorde ik niets meer van hem en ik probeerde op meerdere platforms contact met hem op te nemen.
Ik kreeg te horen dat hij een paar dagen geleden had gepost.
Dus nam ik vanochtend contact met hem op via zijn nieuwe proton mail account en kreeg een antwoord, maar het was een kort gesprek en ik heb sindsdien niets meer van hem gehoord.
Ik raad iedereen aan voorlopig geen bestellingen te plaatsen.
Ik hoop dat dit allemaal een grote vergissing is en dat we hier een oplossing voor kunnen vinden.
want ik heb een geweldige ervaring met aaronstevens... tot nu toe.
ik hou jullie op de hoogte
De afgelopen maanden heb ik zaken gedaan met aaronstevens.
Aaronstevens was zelfs de eerste online verkoper waar ik zaken mee deed.
En we hebben een behoorlijk aantal succesvolle deals gesloten.
Zelfs toen de producten niet kwamen opdagen, verzond hij ze zonder aarzelen opnieuw.
maar...
een paar weken geleden maakte ik een bestelling voor 1kg speed met track & trace verzending.
Ik ontving de track & trace niet en slechts de helft van het product kwam opdagen.
Ik klaagde bij hem en we spraken af de ontbrekende 500g opnieuw te verzenden.
Vrijdag (29 september) heb ik een bestelling geplaatst voor een extra kg speedpasta die samen met de ontbrekende 500g zou worden verzonden.
Toen ik de betaling deed, hoorde ik niets meer van hem en ik probeerde op meerdere platforms contact met hem op te nemen.
Ik kreeg te horen dat hij een paar dagen geleden had gepost.
Dus nam ik vanochtend contact met hem op via zijn nieuwe proton mail account en kreeg een antwoord, maar het was een kort gesprek en ik heb sindsdien niets meer van hem gehoord.
Ik raad iedereen aan voorlopig geen bestellingen te plaatsen.
Ik hoop dat dit allemaal een grote vergissing is en dat we hier een oplossing voor kunnen vinden.
want ik heb een geweldige ervaring met aaronstevens... tot nu toe.
ik hou jullie op de hoogte