- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 7
Oké, het is dus sterker, maar sterker betekent niet per se beter. Enig idee van de effecten in vergelijking met 5f?
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 112
- Deals
- 32
Ik heb feedback gekregen van klanten die zeggen dat het beter presteert
↑View previous replies…
- Reaction score
- 0
- By talibanetis
naar mijn mening is op zijn minst het maken van een vloeistof het beste voor 6cl, ik vond MDMB niet leuk - CHMINACA
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 112
- Deals
- 32
We gebruiken de producten niet en weten niet precies hoe de verschillende producten aanvoelen, het is net zoals een type chips verschillende smaken heeft, sommige mensen houden van barbecuesmaak en sommige mensen houden van tomatensmaak. Er zijn altijd individuele verschillen, ik vind het niet leuk als mensen me vragen wat het sterkste product is, in feite als je van chips met tomatensmaak houdt, zul je het gevoel hebben dat alle andere speciale chips niet naar je smaak zijn, op dit moment vind je alleen die ene lekker, we kunnen de sterke en zwakke punten alleen analyseren in termen van objectieve gegevens, het vertegenwoordigt geen subjectieve gevoelens. Wat klanten nodig hebben aan welke producten welk gevoel, dat is hun vrijheid!
- Reaction score
- 102
Een zeer verdunde vloeistof maken is het beste voor de sterkste noïden om normaal kruid te maken. Ik weet niet hoe de ervaring behalve roes is, dus tot die tijd zijn andere factoren irrelevant. De meest teruggevende noïden (reserve aardse grondstoffen) door C1 waarde (indien gevonden op wikipedia) is MDMB-CHMINACA & HU-210. Het is ook een Horror House Fun om puur in te nemen (slechts een micro tad van; om er zeker van te zijn niet te worden neergehaald zoals ik gemakkelijk ben). Noids is een overvloedig chinees product, het is vrij eenvoudig om precursors te importeren en er een opgeblazen fijn kruid van te maken, en kant-en-klare narcs in poedervorm zijn het makkelijkst te kopen in bulk met een enorme winstmarge. Als je een spray maakt van een sterk maar ongevaarlijk kruid (door langzame rookpufjes) heb je ~50 keer de hoeveelheid poeder om te verkopen als topkruid met weinig overdosis.