Question Mikä on CRACK?

Douda

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
25
Olen katsonut joitakin HOOD GHETTO -elokuvia.Mitä crack on?Kypsennetäänkö sitä todella keittiössä liedellä?

pinokyo11

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
kyllä voit ehdottomasti valmistaa sitä kotona helpoilla ainesosilla mistä tahansa kaupasta osta älä jää liian koukkuun, käytä aina oikeita annoksia

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,071
Deals
1
Oletko tosissasi? Crack on kokaiinia. Kokaiini, jota ostat ith, joka on kokkareista jauhetta ja kiiltävää, on kokaiini hcl. Siihen on liitetty happo, joka muuttaa sitä kemiallisesti paljon. Jos käytät emästä ja neutraloit tuon hapon, se on poissa ja sinulla on (vapaata) kokaiinia. Kokaiinin emäs. Kokaiinin emäs. Kaksi suosituinta menetelmää ovat ammoniakin, myrkyllisen kaasun, käyttäminen veteen liuotettuna (sen ph on emäksinen) ja toinen menetelmä on natriumbikarbonaatin tai karbonaatin käyttäminen, molempien ph on emäksinen. Bikarbonaatin ja karbonaatin tuotetta kutsutaan crackiksi. Se on yleensä raaempi tuote kuin ammoniakkimenetelmä, mutta se johtuu ylimääräisistä vaiheista, joita tarvitaan myrkyllisen ammoniakin poistamiseksi siitä, ja crack voi olla yhtä puhdasta kuin vapaapohjainen kokaiini, jos se puhdistetaan. Olen tehnyt sitä hellalla, mikroaaltouunissa, lusikassa ja popcanin pohjalla. Olen varmaan tehnyt sitä muillakin tavoilla

Douda

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
25
Kiitos, että otit aikaa selittää, olen 3. maailman maasta, joten anteeksi, jos kysyn tyhmiä kysymyksiä.