YT:ssä on NileRedin video, jossa hän hankkii ebaysta suhteellisen puhtaan näytteen "mantelin eteeristä öljyä" tai jotain ja sanoo sen olevan riittävän puhdasta käytettäväksi - sellaisenaan - reaktioissa, mutta jatkaa sen puhdistamista kuitenkin. Fester sanoo, että HCN:n poistamiseksi on käytettävä tyhjiötä muutaman minuutin ajan. Mainitaan, että BAE/bentsaldehydi on valvottu aine Yhdysvalloissa, mikä on hassua, koska nappasin eilen marketista pienen pullon BAE:tä, jonka ainoana ainesosana oli bentsaldehydi. Ymmärrän, että tämä kuulostaa paperilla paremmalta.
Olen pahoillani, ystäväni Frit, mutta en saa sanoistasi juuri mitään tolkkua. Se, mitä sinä olet nähnyt ja päättänyt, että se oli tai ei ollut käytännöllistä sinulle tai kenelle tahansa muulle, ei välttämättä ole totta kaikille. Yritän perustaa tuotantoa, veli, jos ymmärrät, mitä tarkoitan, ja se, mikä minua tällä hetkellä estää, on tietyn ainesosan puute. Toistaiseksi minulla on Ma Huang viimeisenä keinona, mutta en edes yritä mennä sitä reittiä, jos ei ole pakko. Tärkein prioriteettini tällä hetkellä ja jatkossakin on olla herättämättä huomiota tai jättämättä minkäänlaisia jälkiä.
Fester sanoo, että jos haluaa lisätä tuotantoa, tämä on toimiva vaihtoehto pillereiden ostamiselle tai kasvien uuttamiselle. Jos joku haluaisi aloittaa 5 gramman ämpärin tai kaksi bentsaldyydin fermentointia varten, mikään mainitsemistasi laitteista ei ole välttämätön, eikä melassin/sokerin/hiivan/BAE:n kustannuksilla ole minulle merkitystä. Vaikka tislaus/refluksilaite jne. olisi mukavaa ja hyödyllistä, en ole vielä siinä vaiheessa.
L-PAC:n uuttaminen on suhteellisen yksinkertaista (tämän sommin hahmotelman mukaan). Suodata mäski ja käytä tolueeni- tai eetteripesua sen vetämiseen ja haihduttamiseen. Yritän nähdä tämän prosessin ephedraan asti, joten seuraava vaihe on käyttää metyyliamiinia pelkistämiseen. Jos se on tehty ja tehty, niin kukaan ei todellakaan puhu siitä tai näytä tietävän paljon, että olen pystynyt löytämään. Suokaa anteeksi, että etsin tarkempaa tietoa ja suhtaudun kaikkeen varauksella, huolimatta kaikesta joustamisesta ja katu-uskottavuudesta. Kuten sanoin, opin joka tapauksessa paljon uutta, kun selvitän tätä kaikkea. Kiitos ajastanne ja panoksestanne. o7