Et puhu itsellesi ollenkaan. Tämä on minulle erittäin mielenkiintoinen artikkeli, ja kerään tarvikkeitani kokeillakseni. Rakastan ajatusta näin voimakkaasta psykedeelistä! En koskaan olisi vastuuton sen kanssa ja yrittäisi antaa sitä happona - se on mielestäni pilannut nämä huumeet. Se muutti ihmisten näkemyksen nbomeista, kun ihmisiä alkoi kuolla, koska lehdistö halusi vain riettaan jutun!
Itse annostelin niitä AINA vastuullisesti ja pidin niitä hyvinä psykedeeleinä! Myös 2cb:n ottaminen olisi ihanaa, myönnettäköön se. Saatan joutua ostamaan 1/2kg 2,5-dmo bentsaldehydiä. (Kirjaimellisesti, koska en löydä ketään, johon luotan, joka myisi minulle alle sen!). 2,5-dmo-bentsaldehydillä voi kuitenkin tehdä niin paljon erilaisia asioita, joten vaikka lopputuotteeseen, jota haluan, on enemmän vaiheita kuin jos ostaisin tryptamiinia, tosiasia on, että tryptamiinilla ei voi tehdä niin paljon sellaista, joka kiinnostaa minua yhtä paljon kuin fenetyyliamiinit - suosin tollerenssisyistä johtuen erittäin psykedeelisiä fenetyyliamiineja tryptamiinien sijaan (yleensä - on kuitenkin muutamia poikkeuksia).
Täytyy rakastaa alibabaa...