17. syyskuuta 2023: Flight-RCS-tiimi pidätettiin Thessalonikissa, Kreikassa! the-frcs.is

th3pri3st

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 12, 2023
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Tämä on sama käyttäjä. Pidä minut ajan tasalla
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Sama käyttäjä oli mitä?
 

th3pri3st

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 12, 2023
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
@Gordon Ramsay Olen lähettänyt aiemmin käyttäjätunnuksella @thepriest, koska en cour ei pääse tähän. Olen uusi täällä foorumilla ja odotan innolla becomimg aktiivinen yhteisö täällä. Olen niin pettynyt siihen, että en huomannut Flightia, koska olin juuri aloittamassa liiketoimintaa hänen kanssaan ja löysin hänen sivustonsa hieman liian myöhään. Olen perehtynyt kannabinoideihin ja k2/maustetuotteisiin ja olen etsinyt luotettavaa lähdettä hänen kaltaisilleen tuotteille jo vuosien ajan.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Hei mies, tervetuloa foorumille ja toivottavasti tervetuloa yhteisöön :)

Olen varma, että noidien myyjiä ilmestyy paljon joka puolelle, OIKEASTI pian! On surullista nähdä hänen lähtevän!
 

Turtle4800

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 18, 2023
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
Minulla oli siis tilaus, joka lähetettiin 11. syyskuuta, 6 päivää ennen räjähdystä tilaus saapui Amerikkaan, koska seurasin sitä päivittäin, mutta sitten siinä sanotaan, että se lähetettiin takaisin, koska osoitetta ei ollut. Se palautettiin 4. lokakuuta, eikä muuta tietoa ole saatavilla. Tänään näen miksi, kun olen päättänyt todella yrittää selvittää, mitä tapahtui. Kysymykseni on, onko tuo tilaus täydellinen menetys, koska tämä traaginen tilanne tapahtui....... Ja ok on niin tietääkö kukaan kuka on luotettava kuten ne 5cl 5fadb
 
  • Like
Reactions: MrT

Klib

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 5, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Henkilökohtaisesti minusta tuntuu, etten voi luottaa mihinkään toimittajaan, kuten luotin lentoon, toivon, että hän on hyvä ja että hän pääsee pois sieltä, missä hän on asap. Todellinen mies, joka tekee todellista liiketoimintaa.
 
View previous replies…

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Olitko vanhassa sähkeessämme? Jos olit, sinun pitäisi tuntea minut. :)
 

Klib

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 5, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Varmasti olin, puhuimme jopa muutaman kerran NEP:stä, koska olin tuolloin hyvin kiinnostunut sen opiskelusta ^^.
En tiedä muistatko minua, mutta opin sinulta hyvää tietoa.
 

Turtle4800

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 18, 2023
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
Ehdottomasti lento oli paras, toivottavasti joku osakkuusyhtiöistä poimii sen ja pian, koska huijareilla on kenttäpäivä. Jos tiedät jonkun tai voit johdattaa minut johonkin suuntaan, kerro minulle, koska tämä tilanne on pysäyttänyt 🤑💰 -virran minulle. Arvostan vastausta ja toivon parasta kaikille asianosaisille, koska tiedän omakohtaisesti, mitä he käyvät läpi.
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
itse asiassa anteeksi ei en muista juuri nyt, mutta meillä on uusi telegram-ryhmä, jos olet kiinnostunut voit pm minulle liittyä - tämä ei ole mainontaa - -
 

Turtle4800

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 18, 2023
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
No, että hienoa kuulla kerro minulle, minne mennä ja miten ostaa, koska minun täytyy täyttää joitakin tilauksia, koska olen minun viimeinen pieni varasto lennosta vasemmalle. Olen valmis, kun te olette.
 
Top